2020-03-25, 20:47
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men sluta SKRIK, Jasmine. Är du 14 år eller, din jävla apa?
Varför är det ingen som reagerar över hennes fjortisskrik? Helt ofattbart
2020-03-25, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Wtf 11 k, nu kan jag inget om kvinnokläder, men är den inte .....ful?

Det stämmer inte. Hon sa att det är köpt från young designers emporium. Pröva googla det märket så ser du att det dyraste plagget kostar ca 1200.- Jackerna ligger runt hälften av detta. Busted!
2020-03-25, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med! Men det lär väl vända igen. För mig brukar det variera från timme till timme.

Men det är ju bra mycket roligare att kolla när han har 1 mm kort stubin och kallar folk för ”hund” och ”råtta” vid minsta patrull.

Tror vi glömmer att de vidriga personerna bidrar till att man kollar. Tänk ett hus fullt av Martin och Lennie-typer. Jag kräks av tanken.
2020-03-25, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Wow. Julias volangtröja kostade 11k. Det är heeelt sjukt.

Beklagar att upprepa mig men den kostar ca 700 om du googlar märket young desingers emporium
2020-03-25, 20:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Japp.. religionen i vägen.. Hoppas Mergim kan bli självstående så han kan va sig själv.. Lennie får han dock ej, han är reserverad till Vickan inne och HeligModer (efter skatt) ute.
Men jag funderar på om han är tänd på Vickan. Jag vet inte varför men det känns som han kastar hungriga blickar på Jullan...
2020-03-25, 20:50
Medlem
Amilia har ju tänkt fel i ett helt dygn nu! Varför berättar Glasis och Jullan detta för henne? Det är ju bara bra om de fattar fel hur guldvikten fungerar.
2020-03-25, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dirtybjorn
Men det är ju bra mycket roligare att kolla när han har 1 mm kort stubin och kallar folk för ”hund” och ”råtta” vid minsta patrull.

Tror vi glömmer att de vidriga personerna bidrar till att man kollar. Tänk ett hus fullt av Martin och Lennie-typer. Jag kräks av tanken.
Det är sant, jag vill ha en riktig jädra fest som spårar ur på lördag med hundskall och allt möjligt! Då ska jag dricka vin i min Coronakarantän och njuta av spektaklet.
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalishas
Det stämmer inte. Hon sa att det är köpt från young designers emporium. Pröva googla det märket så ser du att det dyraste plagget kostar ca 1200.- Jackerna ligger runt hälften av detta. Busted!

Plaggen jag såg kostade 2000-2600 kr...
kikade på jackor och jumpsuits...
det är väl brasiliansk real som valuta eller missförstod jag "R"?
långt ifrån 11.000 ja.
Medlem
Kan någon visa mig skärmdumpen från Jassas face där hon står för att hon röstar SD
2020-03-25, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Jag vet ärligt inte.. har inte bestämt mig.

Ut med glasman för sjutton. Han är den som mest förtjänar att dra hem.
2020-03-25, 20:53
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Men jag funderar på om han är tänd på Vickan. Jag vet inte varför men det känns som han kastar hungriga blickar på Jullan...

Killgissar bara: Tror det är så att han blev mobbad för att han va bögig(inget fel med det) i en förort och hans föräldrar påtalar att det är haram.. Hans blickar med hans "hollywood smile" på vickan är vad jag tror att han relaterar till ghetto som hon och alex är.
2020-03-25, 20:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag med! Men det lär väl vända igen. För mig brukar det variera från timme till timme.

Yep. Likadant för mig. När han börjar skrika "ooo aaah, tiko tiko tak" så sänker han mitt gillande.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in