2020-03-25, 19:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thomas6668
Vadå skickar på internett ? Är väl du som låter som svetsarn tror du att bilderna far iväg och hamnar lite här och där?
Nä dummer man skickar ju till varandras privata Mail eller appar. Och då är de privata! Nu får du ju aldrig knulla eller porra dig på nätet.
Men om du skulle få det och hon tog en bild på er, anser du då att hon får lägga ut det hur som helst bara för att hon fick ta kortet?
Du bör dig ta en funderare på :

1. Har du tittar på amatörporr på nätet?
2. Brukar du du enbart försäkra dig om att den porr du tittar legal?
3. Om nej, varför tittar du då på porr?
4. Tittar du aldrig på porr? ja/nej (om nej varför ej)
6. Har du någonsin fantiserat om att att ha avsugning av en väldigt mycket yngre tjej än du själv?

7. Har du svarat ärligt på dessa frågor?
Citera
2020-03-25, 19:15
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2020-03-25, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Du bör dig ta en funderare på :

1. Har du tittar på amatörporr på nätet?
2. Brukar du du enbart försäkra dig om att den porr du tittar legal?
3. Om nej, varför tittar du då på porr?
4. Tittar du aldrig på porr? ja/nej (om nej varför ej)
6. Har du någonsin fantiserat om att att ha avsugning av en väldigt mycket yngre tjej än du själv?

7. Har du svarat ärligt på dessa frågor?
Vad svamlar du om? De bilder jag får skickade till mig personligen är privata . Begriper man inte det så är man störd i huvudet, det är inte mer än så
Citera
2020-03-25, 19:33
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrMuffins
Sorgligt ja men att sprida nakenbilder på tjejer som skickat de frivilligt är dock inte olagligt.
Du verkar ju fan inte ha koll på läget själv,

(FB) Filma någon utan deras vetskap/medgivande på allmän plats?
Du begriper verkligen inte skillnaden?
Är du på riktigt så trög? Läser du på vuxennivå?

Varför är detta så brännande känsligt för just dig?
Citera
2020-03-25, 19:35
Medlem
mingtians avatar
Haha vem är säkerhetslosern som hatar tjockisar och tror att det finns något som heter modellutbildning?
Citera
2020-03-25, 19:36
Medlem
orka bry sig.. på stenåldern kunde man säkert se fittor överallt .. kläder är bara fånigt på tjejer som är snygga
Citera
2020-03-25, 19:38
Medlem
snälla vart kan jag få tag på avsnittet med ASchberg ? vill se bakgrunden till den här storyn med MR Kuk
Citera
2020-03-25, 19:43
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandiLove
snälla vart kan jag få tag på avsnittet med ASchberg ? vill se bakgrunden till den här storyn med MR Kuk
Jaa.. Det där är bara att googla på play...
Det är lite festligt att herr penis, vem han nu kan tänkas vara, läser detta och förmodligen kommer att reagera i affekt av exakt samma anledning som brudarna vars bilder han sprider.
Det är aldrig roligt att få tjockisbrallorna nerdragna och äta egen skit!
Citera
2020-03-25, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HateWreck
Jaa.. Det där är bara att googla på play...
Det är lite festligt att herr penis, vem han nu kan tänkas vara, läser detta och förmodligen kommer att reagera i affekt av exakt samma anledning som brudarna vars bilder han sprider.
Det är aldrig roligt att få tjockisbrallorna nerdragna och äta egen skit!
https://www.viafree.se/program/reality/trolljagarna/sasong-3/avsnitt-1

tror jag hittade det
Citera
2020-03-25, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hi.N
En användare på sajten Volafile blir ägd/avslöjad av Robert Aschberg efter att ha spridit tusentals nakenbilder på tjejer utan deras vilja och t.o.m. vetskap. "MrKuk" har länge bråkat med en annan användare på sajten som kallar sig "Theycallmex". Denna andra användare har påstått under över ett halvårs tid att hen ska sätta stopp för "MrKuk", bl.a. genom att läcka hans identitet. Detta besvarades tillslut med en bannlysning från MrKuk så att Theycallmex inte kunde delta i diskussionen längre. MrKuk äger inte hemsidan Volafile, men han var administratör i rummet som användes för att sprida nakenbilderna. Fler användare samt gäster, t.ex. tjejer som blivit uthängda, började säga ifrån MrKuks agerande och blev även dom besvarade med bannlysningar och fler uthängningar.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/EWAWo5/har-konfronterar-robert-aschberg-mr-kuk

Rummet: https://volafile.org/r/Gemmenskapsrum

Nu undrar jag: Vem är denna man? Anledningen till att jag brydde mig från början var att min kompis skickade nakenbilder via Snapchat till olika killar. En av dessa killar "fick sin Snapchat hackad" och nakenbilderna laddades upp av okänd användare till Volafile. Sedan dess har bilderna regelbundet laddats upp om och om igen - av MrKuk.

Vem är MrKuk? Vilket brott har MrKuk gjort sig skyldig till? Vart arbetar MrKuk?

Observera: TheyCallMeX kom tillbaka till rummet direkt efter postandet av denna tråd och postade denna bild: https://www.bildtagg.se/bild/diupf1tq69hp34kb0q57hzw, efteråt så stängde MrKuk rummet direkt. Det är därför som den ber om ett lösenord ifall ni försöker nå den nu. Här är en spegel till bilderna: https://imgur.com/a/DNQVqQt.

Vet exakt vem de är tyvärr
Citera
2020-03-25, 20:02
Medlem
StorSvartPeniss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartepettter
Vet exakt vem de är tyvärr
Outa honom då? Du kan ju sätta s*tjärn*or för namnet så att det inte dyker upp i google-sökningar.
Citera
2020-03-25, 20:07
Medlem
HateWrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrandiLove
https://www.viafree.se/program/reality/trolljagarna/sasong-3/avsnitt-1

tror jag hittade det
Det finns där för evigt nu!
Underbart att tänka sig hur herr penis mage vänder sig!
Poetisk rättvisa ända in i kaklet. Vackert så man nästan fäller en tår.
Undrar om någon rippat filmen från play ännu? Den måste ju sparas för framtida generationer!
Ett exempel på hur en bitter, ensam, ointelligent incel fick släcka ner tevespelet och möta verkligheten.

Någon måste ju känna igen snubben. Även om han mest runkar och spelar xbox så handlar han väl oboy och OLW nånstans?
Den där Aspergerrösten och det trapphuset kan inte vara SÅ svår att ringa in?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in