2020-03-25, 19:31
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
18 döda i Stockholm idag och katastrofläge all sjukvårds kunnig personal kallas in.
Snart lock down i Stockholm och BB avslutas inom 2 veckor.

Väldigt konstig information. jag är USKA med specialitet akut/ katasrofmedicin. Inte hört ett ord om detta. Skitprat. 6 av de som dog i Stockholm var pga bristfällig information. Somalier. Kan ha ökat nu, det vet inte jag. Men det är fortfarande få döda. Normalt under en influensa dör 500-2000 per år här i Sverige. Multisjuka och +70. Så har det alltid varit.
2020-03-25, 19:35
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Jaa.. Har även sett att Jassa inte alltid tvättar händerna. En gång gick hon direkt från toan utan att tvätta händer in till köket och lagade mat
INTE okej. Fy fan.
2020-03-25, 19:35
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rum77
Jaa.. Har även sett att Jassa inte alltid tvättar händerna. En gång gick hon direkt från toan utan att tvätta händer in till köket och lagade mat
Fy fan vilka vidriga jävlar, vad är Covid-19 mot Alex negerianska salmonella.
2020-03-25, 19:40
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
Väldigt konstig information. jag är USKA med specialitet akut/ katasrofmedicin. Inte hört ett ord om detta. Skitprat. 6 av de som dog i Stockholm var pga bristfällig information. Somalier. Kan ha ökat nu, det vet inte jag. Men det är fortfarande få döda. Normalt under en influensa dör 500-2000 per år här i Sverige. Multisjuka och +70. Så har det alltid varit.

Men Corona är väl helt annorlunda då den sprids så extremt snabbt och kan väl nå huset på många olika sätt. Jag håller med att den säkraste platsen är att stanna i huset men det kan väl räcka att någon i produktionen som exempelvis levererar in maten eller baljan med sprit kan ju vara smittade.
2020-03-25, 19:42
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Glasman är väl den ende som kommer ha ett jobb kvar då han kan jobba hemifrån med reklambyråer.
Vem mer i huset kan jobba på distans?

NEJ!!!! HAN SKA BLI MILLIONÄR! Med hjälp av SAMI och sina +-0 följare. Happy go lucky! Wish him well🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢
2020-03-25, 19:43
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imperiatrixia
NEJ!!!! HAN SKA BLI MILLIONÄR! Med hjälp av SAMI och sina +-0 följare. Happy go lucky! Wish him well🤢🤢🤢🤢🤢🤢🤢

Sami kommer vinna millen om inte han lämnar. Tror inte Glasman når så långt.
2020-03-25, 19:44
Medlem
Citat:

ja vi dumpar väl glasman strax innan finalen??
2020-03-25, 19:46
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Teo fan det. Han ryker innan finalen. Finns ingen anledning att behålla honom när finalen närmar sig.
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen

Ut med glasman så tidigt som möjligt, han har inget annat i hans liv än "gaget" från BB.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
18 döda i Stockholm idag och katastrofläge all sjukvårds kunnig personal kallas in.
Snart lock down i Stockholm och BB avslutas inom 2 veckor.
Inte många i orten som är smittade, så nej bb kommer inte att stängas ner så länge personalen sover i byggnaden är chansen minimal, sen är det knappast någon som är i riskgrupp så de kommer bli friska oavsett
2020-03-25, 19:47
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Men Corona är väl helt annorlunda då den sprids så extremt snabbt och kan väl nå huset på många olika sätt. Jag håller med att den säkraste platsen är att stanna i huset men det kan väl räcka att någon i produktionen som exempelvis levererar in maten eller baljan med sprit kan ju vara smittade.

Absolut. Men inte till den grad att vi faktiskt lever i en krigszon. Nu handlar det om att skydda utsatta grupper. Och de måste lära sig att skydda sig själva! Var och handlade vin i dag. Jag:53. Övriga kunder 65+. Rätt korkat. Inte att jag gick dit, jo fast av andra anledningar än Corona😉🤔🤔🤔🤔
2020-03-25, 19:49
Medlem
Imperiatrixias avatar
Citat:
Klart inte vider-glas vinner. HUR ska det vara möjligt? Julia bästa coachen. Idiot pratar mest om sig själv=UUUT på måndag!!!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in