2020-03-25, 18:11
Medlem
Deus-Culpas avatar
Kredd till Lennie som vet skillnaden på risk och chans. Steg i mina ögon!
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha kan ju hända att jag hör varenda "mä" och "rom" och "na" som andra kanske inte tänker på
Men verkligen. Man behöver aldrig vara "orolig" för att han ska börja snacka skit och ha sig om andra, det är skönt. Försökte komma på igår hur länge han har varit inne men kommer fan inte ihåg?! Kom han in första veckan?

Oj det har jag nog aldrig tänkt på faktiskt.
Ganska säker på att han kom in 5 dagar efter!?
Medlem
Zingo2s avatar
Han växte nu när han sa att han blev glad för Samis skull att J och D fick stanna.
Han verkar ärlig och gillar Sami.
2020-03-25, 18:12
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha kan ju hända att jag hör varenda "mä" och "rom" och "na" som andra kanske inte tänker på
Men verkligen. Man behöver aldrig vara "orolig" för att han ska börja snacka skit och ha sig om andra, det är skönt. Försökte komma på igår hur länge han har varit inne men kommer fan inte ihåg?! Kom han in första veckan?

Lördagen. <3 gjorde pannkakor!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha schysst av dig!

Känner jag Moder rätt så pryder dem där bilderna skrivbordsbakgrund på både dator och mobil redan nu.
Bakgrundsbild på dator och mobil? Senälla, vad tror du jag är för amatör. Har redan tapetserat hela sovrumsväggarna.

Tycker det är så roligt att se att han inte kan sitta/ligga i samma position mer än typ två minuter innan han FLYGER upp och byter position haha.
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Lennie har blivit psykologen och Julia patienten.
2020-03-25, 18:13
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
Man kan inte låta bli att tänka på när Lennie kallade Julia för den vackraste i huset.

under andra omständigheter så hade dom varit ett fint par<3
Medlem
Säga vad man vill om blåsfisken, men hon har ta mig fan förmodligen planetens bästa läkkött, det är ett rent jävla mirakel, för ett par dagar sedan tjatade hon jävlar i mig ett dygn om att hon hade en fraktur i foten, snedfraktur var det visst, hon skrek efter rullstol och var i stort döende, det rablades latinska namn och förklaringar.
MEN det behövde inte gipsas, lite gasbinda runt ankeln fixade biffen, sade doktorn.
NU någon dag senare struttar hon om kring i köket mellan skåp och skålar i jakt efter något att proppa in i brödfittan.
Helt jävla otroligt att de andra inte säger något.
Medlem
__Alez__s avatar
Fina Glempa!
Bra snubbe det där.

Jag hoppas BB använder svaren de får i dessa möten till något.
Snart gått halva tiden och det kan vara läge för förändringar och börja rannsaka sig själva.
2020-03-25, 18:16
Medlem
Varför snackar julia hela tiden om örådet? släpp det fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag pratar (nästan)lika fort som Jullan så vill ju bara dra ur honom orden. Han pratar och är alldeles för seg för att jag ska orka lyssna. Men han är gullig ibland, som med elstötarna då han på riktigt hoppade i stolen.
Haha jag älskar att Julia pratar så fort, men ibland hänger inte min hjärna med på vad hon säger. Så måste nog ändå att jag föredrar Lennies taltempo han är gullig IBLAND?! Jämt. Han är gullig jämt.
Medlem
Har så svårt att ta det Julia säger seriöst. Känns så falskt. Senast för några dagar sen satt hon och snacka taktik med Glasman och skrek "fuck alla" i bubbelnuggen . Hade hon skitit i att hänga med Glasman hade hon stigit i min bok. Just nu är hon Glasmans Kristi Brud, tyvärr.

Lennie känns däremot 100% ärlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in