2020-03-25, 14:28
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
Martin är smart. Glasmans manipulation och skitsnack funkar inte på honom.

Det var ironi för att någon här inne bölade om att Glasman försökte starta om på ny kula med alla. Det är bara snack och ingenting hans samtal grundar sig i.

Vill höra dem prata ut av andra anledningar, men varför skulle du förstå dem när du inte ens förstår ironi?
2020-03-25, 14:28
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5596
1. Snälla lär dig citera för det är sjukt störande.

2. Sluta attackera folk som ej gillar Glasman.

Vem fan är du?? Utestängd från skolan,?
2020-03-25, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Nej. Det enda hon gör i den gruppen är att försvara ALLT Jasmine gör..

Har inte läst någon av hennes kommentarer men just i den kommentaren är hon mitt i prick.
2020-03-25, 14:30
Medlem
5596s avatar
Citat:
Nej. Det enda hon gör i den gruppen är att försvara ALLT Jasmine gör..
Det enda du gör är att attackera Jasmine. Det kanske är därför denna kvinna försvarar Jasmine.
2020-03-25, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EgoOnTheRocks
Är det den där jävla hor Moa från måndagsfinalerna?

En annan Moa.
Förstår inte varför man läser här om man inte vill?? Man kollar inte på en film frivilligt för att sedan bara klaga på den om man vet redan innan att man inte kommer gilla det.

Hatar när folk tillskriver mig åsikter jag inte har bara för att jag hellre skriver här än på Facebooks - alla måste älska alla- forum. Antagligen är jag man, oskuld, nazist, bor i mammas källare och ful också enligt dem.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Från supportergruppen: Moa Hedman. ”Julias självinsikt och verklighetsuppfattning är uppenbarligen lika skev som flashbacktrollens och resten av dom som hetsar om att Jasmine är den falska. Komedi på ny nivå. Det värsta jag sett på internet på länge. Skulle vilja söka reda på varenda en av dom. Ser svart efter att ha läst det.” . HAHHAA
Får ett såna grova påhopp vara kvar i den där gruppen? Det är tydligen skillnad på folk och folk. Funderar nästan på att gå med för att sätta folk på plats, även om inlägget bara kommer synas i 30 sekunder. Moa och Co är välkomna att diskutera med mig via messanger om så skulle vara fallet.
Senast redigerad av Lord2Moyne 2020-03-25 kl. 14:35.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Har inte läst någon av hennes kommentarer men just i den kommentaren är hon mitt i prick.
Alla vet ju att Jasmine spelar spelet. Hon är bara där för miljonen, det är det enda hon tänker på hela tiden. Det sa hon i sitt tal till gruppen. Hon fjäskar in sig hos alla andra för att de ska välja henne när de vinner makten. Så fort hon hängde löst så skedde det. Falsk? Ja.
2020-03-25, 14:32
Medlem
Väljer vi glasman eller julia om tittarna får rösta?
2020-03-25, 14:33
Medlem
5596s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Väljer vi glasman eller julia om tittarna får rösta?
Julia ska räddas mot alla deltagare där inne om vi har makten. Hon gör hela BB.
2020-03-25, 14:34
Medlem
HUR lägger jag in en profilbild? Jag har bästa bilden
Medlem
Kurt1s avatar
Vem är den där Mona Wallin som är med i veckofinalerna som nån slags expertkommentator? Varför är hon med? Hon har ofta dålig koll. Och sen det där med önskan om ögonbindel när det visas guppande täcken. Jisses!
Medlem
Citat:
Alla vet ju att Jasmine spelar spelet. Hon är bara där för miljonen, det är det enda hon tänker på hela tiden. Det sa hon i sitt tal till gruppen. Hon fjäskar in sig hos alla andra för att de ska välja henne när de vinner makten. Så fort hon hängde löst så skedde det. Falsk? Ja.

Wow, du är faktiskt helt jävla efterbliven. Sista gången jag svarar på dina inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in