2020-03-25, 13:56
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Låt dig inte luras för fan, han är jävligt bra på manipulation!

Handlar inte om att bli lurad. Jag är trött på alla fjortisar som inte kan uppträda korrekt i huset. När dom åkt ut kan man börja diskutera Glasmans vara eller icke vara i huset..
2020-03-25, 13:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Ska de verkligen få ha pennorna hela dagen? Då kan de skriva hemliga meddelanden till varandra.
Medlem
Julia hade kommit i topp i BB 2011. Sådär smått galen och hon bjuder verkligen på sig själv. Irriterar andra på fyllan och allmänt skön. Hur kan man ens tycka om Skrik-Jasse och Bitch-attityd-Victoria?
Medlem
Jag trodde faktiskt att Svante på deras tavla var en häst.
Jag fattade inte att det var Svante, förrens någon i rummet kommenterade att det inte var särskilt likt Svante. 😆
🐴🐴🐴🐴
2020-03-25, 13:58
Medlem
olga och martin next up
2020-03-25, 13:59
Medlem
Honeyryders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jag har haft en ”Svante” så förstår hennes kärlek och blev lite tårögd imorse när hon fick bilden.

Jag bölade direkt, och gav mina egna en varsin puss<3
2020-03-25, 14:00
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Glasman till både Jasmine&Amilia nu börjar vi på ny kula...Glasman gör allt för att dem ska rösta på honom.Så ska Glasman sitta och intevjua hela dagen.Tråkigt att lyssna på en full Julia men kanske syftet från BB.Man börjar ju undra

Haha nej. Han vet att han inte kommer få deras röster, han har ett genuint intresse av ämnet.

Sen när blev det fel att börja om på ny kula? Det är fint och bra för allas trevnad, du borde testa. Glasman är inte direkt den första som kör den i huset. Hur många gånger har inte Mergim börjat om med alla?
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyryder
Tycker så synd om Jullan som inte har någon att prata med om Svante, ingen verkar riktigt förstå hennes kärlek till honom.. förutom Lennie. Jullan jag hör dig, hade så gärna suttit och pratat bullar med dig i evigheter<3
Nä, dom där självupptagna egoisterna i huset kan inte förstå hennes kärlek till Svante, utom Sami och Lenny då.
Eller, det kan kanske ingen som inte haft en hund (som man tycker om) förstå.
Medlem
xrlpyts avatar
"Who let the dogs out, voff! Voff! Who let the dogs out, voff! Voff!"

psykolog-Jullan
2020-03-25, 14:02
Medlem
EgoOnTheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
Handlar inte om att bli lurad. Jag är trött på alla fjortisar som inte kan uppträda korrekt i huset. När dom åkt ut kan man börja diskutera Glasmans vara eller icke vara i huset..
Sant!! Det är MÅNGA som borde ut före Glasman.
2020-03-25, 14:02
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
"Who let the dogs out, voff! Voff! Who let the dogs out, voff! Voff!"

psykolog-Jullan
Kunde inte bli bättre än att hon är tankad under intervjuerna.
2020-03-25, 14:03
Medlem
Mikeyjamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper

Han utnyttjar redan Sami och Julia för egen vinning. Han har brutit ner Sami och gjort Julia till sin alkoholiserade sängkamrat

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in