2020-03-25, 10:11
Medlem
Dan-Eliassons avatar
Vi kommer inte att fortsätta rakt uppåt d.v.s vi kommer inte att få se den första någonsinn (I) formationen på -30% med omedelbar rekyl till ursprunglig nivå alternativt förbi.
Citera
2020-03-25, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kolingen321
Man borde ju lyssnat på dig hahah . 42% . Vad är det för jäkla företag som höjs så dära ?! Har dom kommit ut med botemedlet mot cancer

Relativt litet bolag med volatil kurs, kolla kursen från 2006 till idag så ser det inte lika bra ut.
Citera
2020-03-25, 10:14
Medlem
christallqhulaaas avatar
Förstår inte varför folk överhuvudtaget köper aktier nu.alla världens ekonomier står still och tjänar inte en krona det har aldrig hänt i historien...det här kommer gå riktigt illa.det värsta har vi framför oss.
Citera
2020-03-25, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
Typ

Jag sa till min trejdkollega innan öppningen att Oasmia spräcker 1 miljard i omsättning i dag. Verkar ha varit en underdrift
Vad tycker du om stillfront? Gick in nyss. Har gått ner 3% sen jag satt in :/ Nu när jag kollar lite noggrannare så har den senaste uppgången kanske bara berott på en rekyl an den allmänna nedgången.

Kanske inte blir någon 15% ökning nästa vecka ? :/
Tycker ändå att den kommer öka för vad är bättre akti en gratis spel denna tid ? Haha , kan inte så mkt om börsen som du märker
Citera
2020-03-25, 10:16
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogshuggar3n
Vad finns kvar att fynda nu när börsen stuckit som en raket? Kom gärna med tips, jag har en liten likvid kvar som jag vill in med!
Bambuser har varit opåverkad av raset och börjar nu dra iväg.

Bambuser har ingått ett samarbete med Centra för att erbjuda Live Video Shopping, alltså en e-handelsplattform som kan erbjuda live-shopping direkt till konsumenternas vardagsrum.
Citera
2020-03-25, 10:17
Medlem
Nederlanders avatar
Citat:
Silver bröt precis 13,4 vilket var min köpsignal. Är det silver bull du sitter i? Jag har inga pengar kvar att gå in med(sitter i DJ, AAPL, TSLA bulls idag) annars hade jag nog gått in där lite försiktigt. Ska bli kul att se hur ädelmetallerna utvecklas idag.

Jag kollade på gamla grafer för silver.. Silver gick upp till 48 dollar sista krisen, och 1979-krisen över 50 dollar. Nåt att tänka på. Jag hade ingen aning om att silver utklassade guld i krascher faktiskt.

Hur länge sitter du på certen när du trejdar? Är helt nybörjare på detta. Silver bull x10 du kör va?

Mvh
Citera
2020-03-25, 10:17
Medlem
kattsvins avatar
Citat:
Silver bröt precis 13,4 vilket var min köpsignal. Är det silver bull du sitter i? Jag har inga pengar kvar att gå in med(sitter i DJ, AAPL, TSLA bulls idag) annars hade jag nog gått in där lite försiktigt. Ska bli kul att se hur ädelmetallerna utvecklas idag.

Jag kollade på gamla grafer för silver.. Silver gick upp till 48 dollar sista krisen, och 1979-krisen över 50 dollar. Nåt att tänka på. Jag hade ingen aning om att silver utklassade guld i krascher faktiskt.
Sitter bull i https://www.avanza.se/borshandlade-produkter/certifikat-torg/om-certifikatet.html/965288/bull-silver-x10-von4 samt https://www.avanza.se/borshandlade-produkter/certifikat-torg/om-certifikatet.html/993253/bull-guld-x16-von3

Köpte silver igår kväll som jag behöll över natten, under morgonen köpte jag guld och nytt silver just innan det började rasa. Lite för ivrig av gårddagens rush och nya QE, hade det inte varit småsummor det handlade om hade jag inte vågat köpa så tidigt under morgonen.
Citera
2020-03-25, 10:22
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa
Förstår inte varför folk överhuvudtaget köper aktier nu.alla världens ekonomier står still och tjänar inte en krona det har aldrig hänt i historien...det här kommer gå riktigt illa.det värsta har vi framför oss.
Ja, men fortsätt lägga dina pengar på konserver och toalettpapper. Glöm inte att beställa munskydd.

När går du in på börsen och fyndar?
Citera
2020-03-25, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av christallqhulaaa

På lång sikt repar det sig. Kina har redan öppnat trumpen säger att usa ska rulla igen vid påsk
Citera
2020-03-25, 10:23
Medlem
Vad tror ni omx landar på idag då? +4 nu väntar jag bara att stålarna ska in på isk så blir det handla av.
Citera
2020-03-25, 10:24
Medlem
Köpte in mig i Bull OMX X10 AVA 30 idag och gjort några hundringar på den än så länge. Ligger dock köp och sälj ordrar på 50.000 andelar samtidigt som ständigt ändras i takt med varandra och styr kursen. Är detta verkligen tillåtet ?
Citera
2020-03-25, 10:25
Medlem
christallqhulaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psvinggr94
På lång sikt repar det sig. Kina har redan öppnat trumpen säger att usa ska rulla igen vid påsk

Omöjligt att öppna usa vid påsk vi är inte i närheten av nån peak där.bara snack för att hålla wall street tillfälligt nöjda, han är desperat nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in