Citat:
Ursprungligen postat av
LaLokal
Tack Timeout för lite mer insikt i utredningen som socialtjänsten gjort.
Jag håller helt med om att pengar och lägenhet också är något KL gärna velat komma åt. Enklaste sättet tänkte hon skulle vara att ta död på HOL ...
Som hon kämpat för detta i flera år!!!
Ock ändå lyckades det inte heller denna gång. Tack o lov för det!
Ang din fråga om Billy o betalning...
Jag skulle tro att hon inte haft jätte mycket cash... men kanske hon lovat att sälja av saker i lägenheten (tavlor m.m) för att få loss cash till betalningen...
Det skulle dock förutsätta att Billy lyckades med sitt dåd.
Vet heller inte när bodelningen på 10 miljoner som nämndes nån stans i tråden gjorts.
Eller om huset i Hälsingland sålts. 2018 var det iallafall inte sålt.
Nja... det fetade... Karins bästa hämnd på HOL hade varit att ta både barnen och lägenheten ifrån honom. När hon inte fick barnen så kämpade hon emot länge för att få lägenheten och barnen sket hon totalt i.
Bodelningen är gjord och pengarna har hon fått efter att domen blev fastslagen 2019-09-03.
Bodelning Slutligt beslut HD Mål nr Ö 2102-19 och skotten föll 2019-09-06.
Frågan är hur mycket skulder hade hon då och hur mycket fick hon punga ut med för att få HOL mördad? Men runt 10 mille räcker en bra bit...
Citat:
Ursprungligen postat av
LaLokal
Sorry men har inte riktigt fattat alla funktionerna här ännu... hoppas jag inte gjort nåt fel ang spoilers som du skrev om?
Om KL just hängt på Urban deli vet jag inte. Däremot har hon varit en flitig gäst på flera av restaurangerna i kvarteret.
Gärna med ett glas vitt... eller två i handen.
Kan du berätta mer om vad du har sett och vet om Karin?