2020-03-20, 14:58
Medlem
EnGodForlorares avatar
Jag undrar verkligen hur de tror att de ska få den här mannen vald till president: https://twitter.com/proustmalone/status/1240967965673238530 Biden har mer bagage än ett fullastat jumbojet. Men fingertoppskänsla har han...
Citera
2020-03-20, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Jag undrar verkligen hur de tror att de ska få den här mannen vald till president: https://twitter.com/proustmalone/status/1240967965673238530 Biden har mer bagage än ett fullastat jumbojet. Men fingertoppskänsla har han...

Verkar ju gilla småflickor från massa olika raser dock.
Citera
2020-03-20, 18:21
Medlem
Nu lär väl biden vara klar som presentkandidat om inget oförutsett händer som ja typ sjukdom.
Marknaden gilalr ju Bidens stabilitet och framtoning med tanke på den turbulens Trump i regel varit pappa till sedan 2017. Biden verkar som synes vare en reko kille och sådan framtoning spelar troligen en stor roll det kommande presidentvalet i USA, för någon ny oerfaren, korrupt och virrig "Trump" i demokratisk kostym vore ju förödande för både partiet och USA..

Och får inte Trump rätsida på USA under våren, vilket lär bli svårt men inte omöjligt, så lär Biden känna en allt starkare vittring som leder mot vita huset.
Citera
2020-03-20, 18:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Nu lär väl biden vara klar som presentkandidat om inget oförutsett händer som ja typ sjukdom.
Marknaden gilalr ju Bidens stabilitet och framtoning med tanke på den turbulens Trump i regel varit pappa till sedan 2017. Biden verkar som synes vare en reko kille och sådan framtoning spelar troligen en stor roll det kommande presidentvalet i USA, för någon ny oerfaren, korrupt och virrig "Trump" i demokratisk kostym vore ju förödande för både partiet och USA..

Och får inte Trump rätsida på USA under våren, vilket lär bli svårt men inte omöjligt, så lär Biden känna en allt starkare vittring som leder mot vita huset.
Jag tror media kommer satsa på att porträttera Biden som en "snäll, gullig farbror", snarare än den där svulstiga Messias-avgudande approachen man intog mot Hillary Clinton. Där Hillary var "felfri" och inte fick kritiseras under några omständigheter så framställs Biden som lite "vimsig" för att framhärda att han är "mänsklig" i ett försök att få den approachen att gå bättre fram hos väljarna. Jag tror man har insett att den strategin man valde med Hillary snarare fick motsatt effekt, att man bland gräsrötterna ansåg att "eliten" försökte hjärntvätta väljarna och att man därför rästade på Trump bara på "pin kiv".

Men ja, Corona härjar just nu, och om Viden får det så är han definitivt i riskgruppen. Han känns något mer skröplig i sing fysiska form än vad Trump är, så jag tror Corona skulle vara långt mer skadligt för honom än för presidenten.
Citera
2020-03-20, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodForlorare
Fast den videon är gammal och välkänd vid det här laget. Något som Biden bortförklarat med att han är "barnkär" och "fysisk".
Citera
2020-03-23, 22:20
Medlem
JoeBidens avatar
Sleepy Joe är rätt så rökt. Den smarte satsar nu pengar på Trump, alternativt en potentiell vicepresidentkandidat till Sleepy Joe eller någon annan profildemokrat som kan svinga in sista minuten på konventen och ta nominering.

Karln befinner sig tyvärr i en nedåtgående mental spiral!
Citera
2020-03-23, 23:02
Medlem
Biden är äldre än min gamla morsa, verkar ju helt orimligt med en så gammal man som nyvald president, Sanders är iofs ännu äldre, känns som om demokraterna lämnar walk over till Trump, den där impeachment farsen tog musten ur dems
Citera
2020-03-23, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden
Sleepy Joe är rätt så rökt. Den smarte satsar nu pengar på Trump, alternativt en potentiell vicepresidentkandidat till Sleepy Joe eller någon annan profildemokrat som kan svinga in sista minuten på konventen och ta nominering.

Nä, nä, nä, jag tror du underskattar hur pass mycket en välvillig media kan mörka saker och ting och "underlåta" att rapportera om vissa saker. Så länge MSM äter ur Sleepy Joes ficka så går han säker, oavset hur gaggig och skröplig han än är.
Citera
2020-03-23, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Benke-50
Biden är äldre än min gamla morsa, verkar ju helt orimligt med en så gammal man som nyvald president, Sanders är iofs ännu äldre, känns som om demokraterna lämnar walk over till Trump, den där impeachment farsen tog musten ur dems
Lite historiskt är ändå valet 2020, för oavsett vem som än blir vald (Trump, Biden eller Sanders) så kommer USA att ha valt sin genom tiderna äldste president någonsin!
Citera
2020-03-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBiden

Ja, i accelererande takt. Somliga tror att de kommer att välja någon annan än Biden på konventet (inte Sanders).

Det postas många intervjuer med honom från hemkarantänen nu på Twitter, och det är mer och mer uppenbart att han inte är med i matchen. Trump är ju fortfarande relativt klar i skallen och kommer köra över Biden i valet om det blir dem båda.

Vad tror experterna? Kommer de verkligen välja Biden eller kommer de ordna det här på något annat sätt?
Citera
2020-03-24, 23:26
Medlem
arbetets avatar
Det här funkar inte helt enkelt. Joe Biden intervjuas live och är helt osammanhängande (video):

Amy
@MaybeAmes
In the history of live television interviews there has never been one this awkward, not ever. Woozy face
https://twitter.com/MaybeAmes/status/1242564997688983552?s=20
Citera
2020-03-25, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Det här funkar inte helt enkelt. Joe Biden intervjuas live och är helt osammanhängande (video):

Amy
@MaybeAmes
In the history of live television interviews there has never been one this awkward, not ever. Woozy face
https://twitter.com/MaybeAmes/status/1242564997688983552?s=20
Just den där intervjun tycker jag dock faller lika mycket på en urusel intervjuare som sitter helt förstenad och smil-flinar hela tiden utan orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in