2020-03-24, 23:28
Medlem
Lennie ”har vi något tema den här veckan?”. Har han helt missat det idag?
2020-03-24, 23:28
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Håller med dig, de som gillar Amilia o gänget förstår jag vill ha ut glasman o julia.

Men herregud det är fel väg att gå att ta ut dem först, amilia, Victoria, Mergim & Jasmine ska ut först.

Sen kan vi ta ut glasman tex
Det är fortfarande helt obegripligt att nån kan gilla Amilia på riktigt, jag vägrar tro på det. De få som ger henne sitt stöd torde vara folk som vill reta upp folk och bara vill vara tvärtom här.
2020-03-24, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Lennie ”har vi något tema den här veckan?”. Har han helt missat det idag?

Haha, ser det framför mig. Svårt att ogilla Lennie!
2020-03-24, 23:30
Medlem
Jifers avatar
Amilia: until then, I sleep here, for now.
Ja Amilia, vi fattar att du vill cockblocka Vickan.
2020-03-24, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silentrunner
Haha, ser det framför mig. Svårt att ogilla Lennie!
Han är ju en väldigt speciell man. Han är ju i alla fall inte elak och pratar skit konstant om folk.
2020-03-24, 23:33
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Det är fortfarande helt obegripligt att nån kan gilla Amilia på riktigt, jag vägrar tro på det. De få som ger henne sitt stöd torde vara folk som vill reta upp folk och bara vill vara tvärtom här.

Hoppas de gillar henne endast pga man vill se hennes bitterhet osv 🤣

Men seriöst att folk snackar om att ta ut julia tex före Victoria, amilia, Jasmine tex?!!? Helt jävla sjukt, Julia är grym.

Vi ska väl spräcka det andra äckliga gänget först???
2020-03-24, 23:34
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:

Jag tycker hon är lite för mkt besserwisser och dryg ibland men tycker verkligen inte illa om henne.
2020-03-24, 23:37
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Hoppas de gillar henne endast pga man vill se hennes bitterhet osv 🤣

Men seriöst att folk snackar om att ta ut julia tex före Victoria, amilia, Jasmine tex?!!? Helt jävla sjukt, Julia är grym.

Vi ska väl spräcka det andra äckliga gänget först???
Ja jag är helt med dig.

1.Amilia
2.Den vandrande offerkoftan Jassa
3.Vicky

Efter de tre är det inte lika noga för mig. Är bara dom jag verkligen AVSKYR därinne.
Sen hoppas jag Sami tar hem det, Julia eller Lennie kan få knipa 2latsen.
2020-03-24, 23:38
Avslutad
Inte helt oväntat att Mergim har koll på "Alvin och Gänget".
2020-03-24, 23:39
Medlem
5596s avatar
Citat:
Det finns ingen här som seriöst gillar Amilia. På Facebook finns det stöd men det är bara kvinnor och de kanske bara tittar på avsnitten. Men även om de tittar live så tror jag att män och kvinnor helt enkelt gillar olika. Den enda typen av tjej som blir populär av män i TV är Julias personlighetstyp som gör bort sig, horar, bråkar på fyllan osv.
2020-03-24, 23:39
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Jag tycker hon är lite för mkt besserwisser och dryg ibland men tycker verkligen inte illa om henne.
Gratulerar dig till att du har förmågan att inte störa dig på folk i samma utsträckning som mig, jag tål henne verkligen inte. Hade varit mycket skönare om man var lika likgiltig som tex Lennie i sinnet.
2020-03-24, 23:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Håller med dig, de som gillar Amilia o gänget förstår jag vill ha ut glasman o julia.

Men herregud det är fel väg att gå att ta ut dem först, amilia, Victoria, Mergim & Jasmine ska ut först.

Sen kan vi ta ut glasman tex

Absolut. Vi tar ut dom en efter en. Lugnt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in