2020-03-24, 20:02
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu säger Amilia ett sanningens ord om Sami.
Sami har redan återberättat skiten till Rainbow. Även Martins lack att de kom tillbaka kom med.
Sami är extremt lojal den sköna gubben.
2020-03-24, 20:02
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Sjukt.

Skitsnacket om Frida är så patetiskt att det inte är sant. Amilia och Victoria är så jävla avundsjuka på hennes naturliga aura. Hon har inte gjort en fluga förnär, ändå ska hon snackas ned. Vidrigt!

Fast de har har 100% rätt att Frida uppenbart har sett programmet och därför anslöt sig direkt till Regnbågen.
2020-03-24, 20:03
Medlem
likebananass avatar
Citat:
När kom hon tillbaka?
Analia efter sin röntgen.
2020-03-24, 20:03
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Jag tycker att produktionen kunde ha berättat att det är pga coronaviruset som väljarna fick välja om en skulle gå eller båda skulle stanna. Nu förstår jag att de har kospirationsteorier och att de inte tycker det är någon idé att tävla eller få immunitet.

Jag tycker att dem kan ta och tala om för Blåvalen att hon blev Sjöjungfru för att dem vilseledde flashback i beskrivningen.
2020-03-24, 20:04
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Sami har redan återberättat skiten till Rainbow. Även Martins lack att de kom tillbaka kom med.
Sami är extremt lojal den sköna gubben.

Jag uttryckte mig oklart. Alltså hon sade positiva saker till Sami som var bra.
Medlem
icons avatar
Säger mycket om Martin och Viktoria att det är just de två som sitter där och matar på.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Jag tycker att dem kan ta och tala om för Blåvalen att hon blev Sjöjungfru för att dem vilseledde flashback i beskrivningen.

Fan Boonk du börjar arta dig. Vi tycker samma sak
2020-03-24, 20:05
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Analia efter sin röntgen.

Det är väl lite skillnad från att hänga löst och komma tillbaka? Patsy kom också tillbaka från sitt läkarbesök.
Medlem
Amelia sa alltså: "Den dagen jag bröt foten" Hon är ju helt blåst alltså.
Medlem
Ja det vore ju bra ifall det skickar in brevet idag när deltagarna är vakna och inte nästa år, jävla sengångare som styr skiten.
2020-03-24, 20:06
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Sjukt.

Skitsnacket om Frida är så patetiskt att det inte är sant. Amilia och Victoria är så jävla avundsjuka på hennes naturliga aura. Hon har inte gjort en fluga förnär, ändå ska hon snackas ned. Vidrigt!
Ja det är otroligt vidrigt hur de snackar om henne alltså, man gillar inte alla här i världen och kan störa sig på folk, men höjden av skitsnack de kör med och på vilket sätt de grupperar sig och driver med henne bakom ryggen på henne är osmakligt.
2020-03-24, 20:06
Medlem
icons avatar
Citat:
Fast de har har 100% rätt att Frida uppenbart har sett programmet och därför anslöt sig direkt till Regnbågen.
Frida sa häromkvällen att hon ändrat uppfattning om några av de hon hade bra inställning till från programmen. Som hon trodde att hon skulle klicka med men som inte visat intresse av att vilja prata osv med henne. Det var bl a Viktoria.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in