2020-03-24, 18:54
Medlem
Jagtardindotters avatar
det första jag hör är GOOOOOOOOOZE och ryser nu i hela kroppen
2020-03-24, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiliconDouchebag
Ingen sitter säkert
Julia och Glasman ska ha separat tävling
Lagens tävling går ut på att lagen ska tappa 1% av sin vikt på 2 dagar.
Gula laget (Jasse, victoria, sami och nån till) vann tävlingen, flest hopp på hopprep på 5 min och deras pris var att antingen lägga till 0,5kg på andra laget eller ta bort 0,5kg på sitt lag.. Men man vet inte ifall dom får veta nåt resultat innan eller måste chansa på att ge eller ta bort.

Vi väntar fortfarande på att Julias och Glasmans individuella tävling ska komma, sannolikt är en av dom nominerad till nästa utröstning.

Tack!! Guld värt.

Fråga 1: varför ska Julia och Glasman ha en egen tävling? För att de hängde löst igår? Tillhör de alltså inget lag?

Fråga 2: Hur har det gått för amilia att hoppa? (HA HA)
2020-03-24, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag tror dom funderar på att avbryta detta tema. Dom har fått så sjukt mycldt skit... tror dom funderar på hur dom ska lösa detta på bästa sätt

Ja, nu när någon uberkränkt fetknopp ska börja lobba om att det är "kroppshets" och att tävlingen ska avbrytas så lär dom inte palla mer.

Köra BB i PK-sverige funkar fan inte med alla äckliga människor.
2020-03-24, 18:56
Medlem
OM de nu skulle avbryta pga Corona, vad gör de då med priset? Röstar man om det isåfall? Eller brinner allt inne?
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Awwwsum3
Jag tror dom funderar på att avbryta detta tema. Dom har fått så sjukt mycldt skit... tror dom funderar på hur dom ska lösa detta på bästa sätt
Tror snarare snart dem stänger produktion som dem gjort i 3 länder före....
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Man anställer inte eliten till Sjuan och BB som snittar 120k tittare.. intäkterna är inte jättestora
Det där stämmer väldigt väl om BB 2020. Fundera nu om nästan inte alla satt hemma p.g.a. Corona. Tittarsiffrorna hade kunnat räknas på ett dussintal människors fingrar och tår.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Kul att någon torrhostar.
Jag är säker på att Amilia tog in Corona. Flera började hosta idag.
2020-03-24, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Anty var mobbaren tydligen. LOL. Lyssna bara hur Vicky mobbar folket. Gör narr av Glasman för andra gången nu (även fast han är en lallare), och sitter och beter sig vidrigt mot Alex hela tiden.

Come on. Ut me henne bara.
Ja eller hur. Det syns dock att folk börjar störa sig på henne. Kolla bara hur Jas och Martin snacka om hur de stör sig på henne. Jag önska bara att Alex sluta hänga med henne och säger ifrån mer.
2020-03-24, 18:57
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Tack!! Guld värt.

Fråga 1: varför ska Julia och Glasman ha en egen tävling? För att de hängde löst igår? Tillhör de alltså inget lag?

Fråga 2: Hur har det gått för amilia att hoppa? (HA HA)

Nemas ^^..

TV4-gruppen har ångest över att dom fuskade med gårdagens röstning eller så har så många deltagare klagat över det, så då kommer dom på nån halvmesyr så iaf nån är nominerad(vi vet fortfarande inte ifall det är så att nån blir nominerad)

Amilia har knatat runt på foten ganska bra idag, men rosa laget är 1 mer så hon låg över tävlingen.. hade dock lite ångest över att hennes brutna fot inte var hel så hon inte kunde delta för hon är övertygad över att hon hade gjort bra ifrån sig.
Senast redigerad av SiliconDouchebag 2020-03-24 kl. 19:01.
2020-03-24, 18:59
Medlem
SiliconDouchebags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det där stämmer väldigt väl om BB 2020. Fundera nu om nästan inte alla satt hemma p.g.a. Corona. Tittarsiffrorna hade kunnat räknas på ett dussintal människors fingrar och tår.

Premiären hade 390 000 tittare och senaste jag såg från MMS så var det 120 000.. dom ligger inte ens på topp 10 på webben (#10 aktuellt har 31 000 tittare)
2020-03-24, 19:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
OM de nu skulle avbryta pga Corona, vad gör de då med priset? Röstar man om det isåfall? Eller brinner allt inne?
Allt brinner inne likt i Canada tex!
2020-03-24, 19:01
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Hon kommer få höra om tråden, ingen oro att hon inte kommer få höra om vad folk tycker.. Visst går det lite i överstyr, men blir lätt så när kamratuppfostran för värdigt beteende inte fungerar..

Moa är för snygg för att vara kompis med amelia.
Moa? Hon är den mest patetiska person jag sett!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in