2020-03-24, 14:17
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Snart måste vi väl godkänna med BankID innan knulleri. Riktigt erotiskt alltså! 😍😍🤲🤲
Blir kåt bara jag tänker på det. "Vänligen verifiera godkännande av analsex med engångskoden" sedan plingar det till och så får man sig ett sexigt sms med en lång sifferkod
2020-03-24, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Vet inte om du trollar med att du får info från produktionen

Men ifall det är sant att du får, varför i fitthelvete är de alltid försenade med brev!?

Jag skrev ju idag att inom 10 min ska de få brev, tänk på att liven är delayad några minuter det har man ju fattat om man ser både liven o sjuan samtidigt så brevet kom inom 10 min ifall man räkna med delayen,
Jo breven vet jag inte, dom är otroligt förståndshandikappade med just breven... inte få höra så mycket om just det dock
2020-03-24, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Du är den mest korkade människan på detta forum. Sluta svara mig.
Oj förlåt om jag kom med fakta
2020-03-24, 14:19
Medlem
FarbrorAgges avatar
Amilia, Jassa och Victoria måste ut härnäst. Så är det bara.
2020-03-24, 14:20
Medlem
likebananass avatar
Så underbart att se Glasman och Sami bonda. Fan riktig vänskap. Ingen har snackat skit om den andre till skillnad från alla andra som vid något tillfälle snackat skit om den ene eller den andre även om de spelar bästa vänner. Fanns några töntar här igår som kommenterade att "nu är det spricka mellan Glasman och Sami. Dessa töntar hade fett fel ni vet vilka ni är.
BBK lever och jag skulle älska att få se i alla fall ett avsnitt. Antagligen är ett enda avsnitt roligare än de sex veckor som har gått.

Goa gubbar i GBG älskar er!
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jag skrev ju idag att inom 10 min ska de få brev, tänk på att liven är delayad några minuter det har man ju fattat om man ser både liven o sjuan samtidigt så brevet kom inom 10 min ifall man räkna med delayen,
Jo breven vet jag inte, dom är otroligt förståndshandikappade med just breven... inte få höra så mycket om just det dock

Helt otroligt. Tack för svaret

14.00 Lagtävling om guldkilot
15.00 Brev + Guldkilo
16.00 Tävlingen startar med de två som hänger löst

Vad betyder ens det här?

Ska kl 14.00 startas med de två lagen o sen Glas o Julia tävlar kl 16.00? Eller startar tävlingen kl 16.00 o Glas o Julia får tävla först o sen lagen?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Amilia, Jassa och Victoria måste ut härnäst. Så är det bara.
Instämmer helt.
2020-03-24, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Så underbart att se Glasman och Sami bonda. Fan riktig vänskap. Ingen har snackat skit om den andre till skillnad från alla andra som vid något tillfälle snackat skit om den ene eller den andre även om de spelar bästa vänner. Fanns några töntar här igår som kommenterade att "nu är det spricka mellan Glasman och Sami. Dessa töntar hade fett fel ni vet vilka ni är.
BBK lever och jag skulle älska att få se i alla fall ett avsnitt. Antagligen är ett enda avsnitt roligare än de sex veckor som har gått.

Goa gubbar i GBG älskar er!
Håller med!
2020-03-24, 14:21
Medlem
Bellamorras avatar
Ojojoj breaking news, fettot somnade på soffan

Måste vara tufft att ligga ner hela tiden, sån kaloriförbrännande medför att man tar tupplurer
2020-03-24, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Helt otroligt. Tack för svaret

14.00 Lagtävling om guldkilot
15.00 Brev + Guldkilo
16.00 Tävlingen startar med de två som hänger löst

Vad betyder ens det här?

Ska kl 14.00 startas med de två lagen o sen Glas o Julia tävlar kl 16.00? Eller startar tävlingen kl 16.00 o Glas o Julia får tävla först o sen lagen?
Glas o julias är ju duell så de kan starta den 16:00 då har alla hunnit tävla
tävlingen för de andra börjar kl 15:00 eftersom bb är sega
2020-03-24, 14:26
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Håller med!
Skönt att höra AK. BB huset lever om det finns färg. De flesta andra är gråskalor.
2020-03-24, 14:27
Medlem
Så för att förtydliga skiten, alla utom glasis o julia tävlar vid 15:00 ish
sen 16:00 så börjar glasis o julias shit, men grejen är den att julia kommer gå ner minst eftersom juden är alkis. glasman sitter mot blåval förhoppningsvis och skickar ut blåval

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in