2020-03-24, 11:41
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Tjurkärringen vägrade.
Då är det autonominering! Hon ska ställa sig på den där vågen!!!
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Tjurkärringen vägrade.
Ok, Mergin vägrade el, då satt han löst men blev räddad. Samma måste ju ske med henne? Hos ska sitta löst!
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Dom ställde krav annars skulle dom lämna, som barnungar.
Produktionen fifflade med resultatet för att få behålla Sami och rainbow team.
Allt som är riggat är jag emot, Sami kan få vinna, men Glasman och Julia ska ut asap.
Sluta nu svamla handlar inte om det kan jag lova dig bara en konspirationsteori som ngr fått för sig, allt handlar om att dem kan INTE kasta in en ny deltagare i huset som var tänkt pga COVID-19 viruset då säkrar dem upp och folket sade samma sak ingen ska lämna huset!
2020-03-24, 11:42
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Ok, Mergin vägrade el, då satt han löst men blev räddad. Samma måste ju ske med henne? Hos ska sitta löst!
Hon ska sitta löst och fara ut med arslet först!
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Jassa och Martin har rätt, Julia och Glasman representanter produktionen numera, så ut med dom.
Jag är för alla pakter mot produktionen.
Jag är med dig. Ut med Amelia, ut med Glasman, ut med Julia.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Givetvis. Jag är ca 10 cm kortare än Amilia och har en gång legat på 90 pannor efter en graviditet och jag såg INTE ut så där. Det krävs mycket mer för att magen och hakan ska bli så där stora.

Skulle du vilja vara en ängel och snabbt sammanfatta vad de hittills idag fått göra? Ligger i sängen och vrålhostar upp en massa Corona i luften och är lite allmänt dassig i skallen. Puss

Samma här haha. Men allt sätter sig på rumpa och lår här. Har dock varit väldigt smal och tränat mycket alltid.

Sammanfattning: Glasman har hybris och sjunger hela tiden. Sami är på gott humör. Jasse och Vicky plus Martin är inte lika glada.
De har fått brev om att väga in sig (men ingen får veta vikten) och ska sedan tävla. Alla utom Amilia har gjort det (oväntat?)

Krya på dig!!

Insåg att jag gjorde en Vicky och trängde mig på i er konversation haha
Medlem
hahaha frida är bara för skön hon visar hela arslet för glasgrisen
2020-03-24, 11:43
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Tjurkärringen vägrade.
Helt galet. Fettot får komma tillbaka och smitta folk och nu vägrar hon. Precis som Mergim kan hon alltså bli räddad. Vad är egentligen meningen med dessa tävlingar. Ingen förutom att få tiden att gå.
2020-03-24, 11:44
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Exaktementum! Det roliga är ju att dom antagligen skulle väga sig för att produktionen skulle lägga upp en icke-fysisk tävling som gynnade Amilia som precis amputerat foten, och så vägrar hon. Haha vilket jävla blötdjur hon är alltså.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Samma här haha. Men allt sätter sig på rumpa och lår här. Har dock varit väldigt smal och tränat mycket alltid.

Sammanfattning: Glasman har hybris och sjunger hela tiden. Sami är på gott humör. Jasse och Vicky plus Martin är inte lika glada.
De har fått brev om att väga in sig (men ingen får veta vikten) och ska sedan tävla. Alla utom Amilia har gjort det (oväntat?)

Krya på dig!!
Fan, tack så mycket. ❤

Okej! Tack för sammanfattningen. Hon ska fan ställa sig på vågen! Nu ska jag försöka hänga med resten av dagen.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Japp så är det. Men man vet aldrig med den här produktionen dom gör ju lite som dom känner för och har så gjort under hela programmet.
2020-03-24, 11:45
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Hon får specialbehandling som vanligt. Hon trodde t.o.m. att allt godis var till henne.
"Allt till mig" eller liknande utbrister fettot. Men det är bara bra. Hon lär åka vem hon än sitter mot om hon hamnar i elstolen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in