2020-03-24, 10:46
Medlem
herpesvårtas avatar
Vicky och Jasse är sådana bitterfittor alltså haha.

Skaplig räddning av BB att låta Glasman och Julia dueliera och därmed ordna så att en av dom hänger löst på måndag ändå, efterhandskonstruktion pga kritiken igår kväll så det Jasseskriker om det.
2020-03-24, 10:47
Medlem
Lord2Moynes avatar
Herre min skapare. Här har man missat grejer. Invägning alltså ! Hur fick dom in en lastbilsvåg till Amilia, vad stannade vågen på?
2020-03-24, 10:47
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jahapp. Glider in i liven och det första man ser är SUR-Vickan som, precis som när jag stängde av liven i natt, sitter och gnäller på att båda fick stanna.

Och sitter nu och säger att "hon ska bada fett mycket bubbelpool" för att "bara sitta där och störa". Har vi ett dagisbarn i huset? Ja, det har vi.

Hur kan en sådan människa hamna i BB huset. De har verkligen extremt låga krav. Räcker det inte med ludret från Halmstad som sänker huset?
2020-03-24, 10:48
Medlem
Vägra väga sig där ingen får veta vikten, och man inte ens vet vad det är för tävlingar?
2020-03-24, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jahapp. Glider in i liven och det första man ser är SUR-Vickan som, precis som när jag stängde av liven i natt, sitter och gnäller på att båda fick stanna.

Och sitter nu och säger att "hon ska bada fett mycket bubbelpool" för att "bara sitta där och störa". Har vi ett dagisbarn i huset? Ja, det har vi.

Vi har fler, ett 40 årigt barn, en jassa som är barn,
2020-03-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Vicky och Jasse är sådana bitterfittor alltså haha.

Skaplig räddning av BB att låta Glasman och Julia dueliera och därmed ordna så att en av dom hänger löst på måndag ändå, efterhandskonstruktion pga kritiken igår kväll så det Jasseskriker om det.
Jag hade nog blivit lika irriterad. De övriga i huset nu fattar ju att det var riggat. Dom är där för 1 mille och det daltas så sjukt mycket med deltagarna
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Jepp Amilia vägrar

så jävla löjligt.
det är ju bara produktionen som ser hennes vikt?

Måste ju bli så att hon blir autonominerad likt mergim??
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Herre min skapare. Här har man missat grejer. Invägning alltså ! Hur fick dom in en lastbilsvåg till Amilia, vad stannade vågen på?

Det som är problemet. BB hyrde en våg som klarar mer just för detta MEN så vägrar Amilia väga sig.

Varken de själva eller tittarna fick veta vikten.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
BB huset fick skita i Corona och beställa en caterpillar från Nevada.
Medlem
blåvalen ska autonomineras direkt. sen ut på måndag
2020-03-24, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
så jävla löjligt.
det är ju bara produktionen som ser hennes vikt?

Måste ju bli så att hon blir autonominerad likt mergim??

Vilket drömscenario om dom två står mot varandra!
2020-03-24, 10:51
Medlem
Om Amilia blir autonominerad så kan vi alltså ha en eventuell utröstning mellan Amilia och Julia/Glasman.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in