2020-03-24, 03:24
Medlem
vad är det som alex har på huvudet. när han sover. han har då totalt kort konstigt hår. varför nätet på huvudet som en gammal fru. Jævle nigger
2020-03-24, 03:25
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men varför börja ifrågasätta vad jag tycker om henne då?
Ja, varsågod och tyck det då, men börja inte ifrågasätta mig för att jag säger att det inte är okej att prata om en människa på det sättet de gör.
Men defensiv. Jag ville bara veta vad du ser i henne som inte jag gör. Ursäkta min nyfikenhet.
Resten la jag mig inte i.
Godnatt
2020-03-24, 03:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Svar rudboi och holymother:

Jag tänkte att det ligger i sanning att det är ett spel och någon ska åka ut! Annars finns det ingen mening att vi ”tittare” ska rösta osv.

Sen att snacka skit och förlöjliga tycker jag inte är okej och det borde produktionen göra klart för dem! Yngre tittare kanske tar efter deras beteende
Fast det är och har varit speciella omständigheter under säsongens gång. Först med att massa deltagare fick lämna, som de inte hade räknat med. Nu corona, så de inte kan ta in ny. Jag anser att de skulle ha berättat varför båda två fick stanna, just för att slippa sådant här jävla tjat från Amilia.

Jag hoppas verkligen produktionen säger åt Amilia, men folk verkar ju tycka att hon är skön och "beskriver Frida så klockrent" så det lär väl inte hända.
2020-03-24, 03:27
Medlem
Citat:
Det lär han väl göra, men han lär väl bara tjata om "kärlek och respekt" och sedan svansa efter Victoria in i rummet där de låter skitsnacket gå. Amilia sa väl att hon skulle säga åt Glasman "När ska du dra då" eller något imorgon, så.

Så jäävla vidrigt också att folk sitter i Facebook-gruppen och ba "HAHAH AMILIA ÄR SÅ JÄVLA SKÖN". Wow. Så skönt med mobbning och översittarbeteende, verkligen. Så jävla skönt och härligt att uppmuntra mobbning som sker live.

Alltså USCH. Blir så fucking lack. Varför tittar jag ens på den här jävla skiten, börjar bara hata mänskligheten ännu mer.

Personligen har jag loggat ur alla dom grupperna, tål inte döda fiskar som flyter medströms.
Skönt att vi är ense över att det Amalia precis gjorde var ren o skär mobbing.

Hövdingen lär inte göra något åt saken imorgon, som du själv säger.

Hade varit intressant att höra varför Vicky snäste åt Alex i badrummet nyss.
Hon fick väl en tillsägelse av hövdingen angående skitsnacket(?)
2020-03-24, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Men defensiv. Jag ville bara veta vad du ser i henne som inte jag gör. Ursäkta min nyfikenhet.
Resten la jag mig inte i.
Godnatt
För att jag blir lack när jag tar upp ett vidrigt beteende och du ska ifrågasätta med "Men tycker du verkligen om henne", vilket tyder på att det som sägs om henne är okej. Så jo, du la dig faktiskt i det, indirekt.
2020-03-24, 03:30
Medlem
Citat:
Fast det är och har varit speciella omständigheter under säsongens gång. Först med att massa deltagare fick lämna, som de inte hade räknat med. Nu corona, så de inte kan ta in ny. Jag anser att de skulle ha berättat varför båda två fick stanna, just för att slippa sådant här jävla tjat från Amilia.

Jag hoppas verkligen produktionen säger åt Amilia, men folk verkar ju tycka att hon är skön och "beskriver Frida så klockrent" så det lär väl inte hända.

Jo jag förstår det! Men man visste redan när omröstningen startades att alla skulle stanna kvar! Jag förstår att de vill hålla Sami kvar då han verkar vara poppis bland många tittare.

Men folk som ser upp till henne och hur hon pratar om folk borde rannsaka sig själva! Ingen vill att folk ska förlöjliga en bakom ryggen när man inte hör.
2020-03-24, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Personligen har jag loggat ur alla dom grupperna, tål inte döda fiskar som flyter medströms.
Skönt att vi är ense över att det Amalia precis gjorde var ren o skär mobbing.

Hövdingen lär inte göra något åt saken imorgon, som du själv säger.

Hade varit intressant att höra varför Vicky snäste åt Alex i badrummet nyss.
Hon fick väl en tillsägelse av hövdingen angående skitsnacket(?)
Tänkte att det kunde vara kul att se folks åsikter osv, men det är bara ett gäng hycklare som tycker det är okej att Amilia mobbar folk men när någon säger ifrån mot Amilia så är det synd om henne.
Verkligen skolboksexempel på mobbning också. Usch.

Alex kan lika gärna bara ha sagt "Sov så gott" och hon snäste tillbaka. Han kan ju inte säga någonting utan att få en avhyvling från henne.
2020-03-24, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Jo jag förstår det! Men man visste redan när omröstningen startades att alla skulle stanna kvar! Jag förstår att de vill hålla Sami kvar då han verkar vara poppis bland många tittare.

Men folk som ser upp till henne och hur hon pratar om folk borde rannsaka sig själva! Ingen vill att folk ska förlöjliga en bakom ryggen när man inte hör.
Ja, men det är för det första ingenting som Amilia vet någonting om, och för det andra är det ingenting man kan lasta Glasman/Julia/Sami för, som Amilia försökt göra hela kvällen. Det är produktionen som bestämt det, absolut med vissa påtryckningar om att de skulle lämna osv men fortfarande de som tar beslut om hur utgången ska bli - inte deltagarna.

Jo, men det är ju tyvärr väldigt få människor år 2020 som besitter den förmågan. Kolla bara på de i huset liksom.
2020-03-24, 03:39
Medlem
Citat:
Ja, men det är för det första ingenting som Amilia vet någonting om, och för det andra är det ingenting man kan lasta Glasman/Julia/Sami för, som Amilia försökt göra hela kvällen. Det är produktionen som bestämt det, absolut med vissa påtryckningar om att de skulle lämna osv men fortfarande de som tar beslut om hur utgången ska bli - inte deltagarna.

Jo, men det är ju tyvärr väldigt få människor år 2020 som besitter den förmågan. Kolla bara på de i huset liksom.

Nej jag håller helt och hållet med att det är inget man ska lasta den trion för. Men fattar inte att de tar det så jäkla personligt i slutet av dagen är det ett spel där reglerna kan ändras osv.

Men hade allt varit frid och fröjd därinne utan olika personligheter då hade vi nog med största sannolikhet inte tittat på skiten. Men att förlöjliga och göra narr av hur folk beter sig och pratar är jävligt låg det håller jag med om
2020-03-24, 03:40
Medlem
Men tror även att hon lastar Glasman mest för att han ville lämna hela vägen tills han fick vara kvar sen ville han inte det mer. Men men
2020-03-24, 03:45
Medlem
Va? Så Julia har en kille på utsidan men har gått runt och flörtat med alla killar i huset? Shit. Sucks to be that guy! Lol
2020-03-24, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Va? Så Julia har en kille på utsidan men har gått runt och flörtat med alla killar i huset? Shit. Sucks to be that guy! Lol
Glöm inte att hon låg med Gasman

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in