2020-03-24, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Haha kom på en rolig tanke men när det väl kommit till kritan så har ju Amilia uppenbarligen med Mergim på vår topp 1 respektive 2 lista på att åka ut. När det väl har blivit måndag och ny vecka gått så har det alltid funnits en person till att störa sig på, först Anty, nu Victoria och en viss del Jassa. Förutsatt att de hänger löst framöver (Amilia o Mergim) skulle det vara kul att se hur länge de klarar sig

Det måste ju bero på att deras rätta färger kommer fram. Man kan inte spela teater hur länge som helst.
Nån gång brister bubblan
2020-03-24, 01:05
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
Bra Julia upp med dig Glasman.Han är ju helt borta😂Julia till Megrim gillar du killar eller tjejer😂
Haha, hon blir så frispråkig på fyllan Jullan
2020-03-24, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Man måste ju älska Julia och att hon är så rakt på sak. Inget inlindat bullshit där inte.
Det är det man älskar med Julia och sami
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungmelvins
Prat om snus och det blir censur?
Känns som att vi egentligen ligger efter litegrann, så dom ska ha tid på sig att censurera när det blir snack om nånting vi verkligen inte ska få ta del av.
När liven gick samtidigt så låg den före livesändningen av huset. Iallafall för mig.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikeyjames
Sami kan hålla hemligheter, han har inte berättat för Glas att Jassa var intresserad av Sami. Då lär han inte gola på Amilia.

Du har nog missat mycket av liven. Imorgon vet Glasman vad Analia har jiddrat.
Go Sami!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Så jävla grym är hon julia. Ludret börjar fjäska och julia bara ignorerar och drar där ifrån! Älskar henne!

Jag är så förbannat stolt över Jullan efter det ögonblicket!
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahaha KLART hon gör. Att jag inte tänkte på det. Självklart hon stavar det Lklöfver. Dumma mig
Nej hon heter ju Victoria Klöfver, the K is silent!
Medlem
xrlpyts avatar
Onsdag morgon borde Jullan väckas med ett helrör vodka, som hon INTE får dela med sig av.
2020-03-24, 01:07
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Så jävla grym är hon julia. Ludret börjar fjäska och julia bara ignorerar och drar där ifrån! Älskar henne!
Hehehe Såg det i badrummet. Jassa frågar om Jullan är sur.
Jassa är sur att Jullan är kvar. det sticker i ögonen på Rosa rummet nu.
Medlem
Bulletzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jag är så förbannat stolt över Jullan efter det ögonblicket!
Ja, Ludret ska fan inte få nån tv-tid genom Jullan!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Känns som att vi egentligen ligger efter litegrann, så dom ska ha tid på sig att censurera när det blir snack om nånting vi verkligen inte ska få ta del av.
När liven gick samtidigt så låg den före livesändningen av huset. Iallafall för mig.

Den låg före för mig också. Även om dom fifflat med klockorna där inne så är det uppenbart att produktionen har ett rejält försprång!
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Onsdag morgon borde Jullan väckas med ett helrör vodka, som hon INTE får dela med sig av.

Skall vi samla ihop till ett helrör för Jullan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in