2020-03-24, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Personen har inte råd att köpa de nya utgåvorna så de köper istället en tatuering med loggan aka white trash men i detta trash latino trash

I C, där sa du nåt!
Sen förstår jag heller inte valet av område att tatuera in den fula blaffan på på.
Medlem
likebananass avatar
Blir inget knull för Glasman i natt. Han hittar väl inte ens quqen
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha Glasman packad direkt.

Skulle fucka ur idag...

Fast nu är du orättvis. Philip har lagt HÖGA standarder på vad fucka ur betyder. Det krävs jääävla mycket för att nå dit. Lägg inte över det på gubben Glas schnälla
Medlem
theeaglefalks avatar
Citat:
Ja. Flashbacks egna spådam aka Esmeralda aka HeligModer döpte henne till Antwo. Hon är inte nästan. Utan fan VÄRRE

Falskare människa får man leta hos Madame Tussads

Känner mig lurad från tiden då hon kom in i huset då hon fick sig framstå som frihetsgudinnan i jämförelse. Men precis som vi män, det kan bara finnas en alfahane i flocken, Antwo lyckades ta ut Anty på ett listigt och lurigt sett. Ångrar inte att Anty åkte ut för Amilias blick går inte av för hackor, men känner mig blåst.
Medlem
Globalisten55s avatar
Vicktoria är som Krösa-Maja snacka skit bakom ryggen är hennes signum
2020-03-24, 00:51
Avslutad
När Glasman är på lyset har han samma hållning och gångstil som en senil åldring.
Medlem
Kan vi komma överens om att han heter LennIE, inte LennY. Jag skulle aldrig tända på en kille med ett Y-namn.

Och: går Julia och lägger sig nu också eller vad är det som händer haha? Är det vara för att hon hoppas på att få ligga eller va? Förstår ingenting nu...
Medlem
Är riktigt besviken på Glasman.
Klockan är knappt 01 och han ligger redan tvärdäckad i Samis gaskammare.
Hur i hela helvete har den karln fått jobb på Riche är för mig en gåta, eller är han bartender dagtid?
2020-03-24, 00:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Aldrig reflekterat kring detta innan men jag gör det nu; varför tatuerar man frivilligt in en logo, speciellt en fet [/u]Louis Vuitton[/u] blaffa?
Eller Lennys coca-cola på benet?
Blir dom sponsrade mån tro? Förstår inte grejen, kan någon förklara?
Tatueringen är mer värd än Vickans och hennes falskspel. Loggan kanske är en Kina kopia
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Men din jävla nolla, skaffa en egen avatar o ladda inte ner andra UNDERBARA flashbackares avatar då!!!

OnT:

Victoria är en falsk person
HAHA! VA!? Jag har haft den här avataren sen jag började skriva i denna tråd. Har precis försökt byta till en där Glasman gör peacetecken och ser dyngrak ut, men det funkade inte.
Min avatar är väl fortfarande en fet snubbe i vit mundering med en larvsmoothie framför skrevet?
Och om inte det är OnT; Hoppas Julia och Frida ligger brevid Glasman så han får guppa runt i fyllesömnen.
Medlem
Nu vill Jullan ha krafs från Glasis!

Jävlar vad vig hon är! Helt galet att man kan sträcka ut benet så som hon precis gjorde.
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Känner mig lurad från tiden då hon kom in i huset då hon fick sig framstå som frihetsgudinnan i jämförelse. Men precis som vi män, det kan bara finnas en alfahane i flocken, Antwo lyckades ta ut Anty på ett listigt och lurigt sett. Ångrar inte att Anty åkte ut för Amilias blick går inte av för hackor, men känner mig blåst.

Oroa dig inte, rättvisan ska segra till slut o vi ska få se Victoria åka med huvudet före

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in