2020-03-24, 00:42
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Fan vad kalas Glaset är igen.
Skojar du eller, han är för fan totalkörd
Medlem
Citat:
Han har fingrat Amilia så jag tycker inte du ska underskatta honom.
A hole is a hole.

En sak är nog säker! Han gillar ”varmare” holes iaf 😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lemuppet
ja.. antar att du är tjej.
Ehh, va?
Nej, det är jag inte. Varför tror du det?
Kan man inte tycka att han låter creepy, för att man är kille?
2020-03-24, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bellamorra
Juste förlåt, jag glömde att du älskar potatis

Men hon låter som att hon har svalt Ray Romano, vet inte vad röststilen heter, men det heter INTE potatisröst gott folk!
Bra, gör inte om det

Det lustigaste med Amilias röst, eller vad man ska säga, är att hon har en blandning av alla Sveriges dialekter. Och hennes Stockholmska känns så påklistrad, som att hon behövt lära sig att prata med iiii:n för att passa in bland sina vänner/de hon vill ska vara hennes vänner typ? Och att hon glömmer bort det ibland. Lite som med foten.
Medlem
Lunatics avatar
Vickan står och fiskar info från Julia, och låter som någon kompis.
Så Vickan har skit att prata om inatt sen.
Vickan snackade skit om Jullan och Glasman för 2timmar sedan.
Medlem
På tal om att Julia ser sliten ut, inte konstigt när man går på Elvanse ( tjack, amfetamin ) varje dag
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Säg inte det! Tror han skulle fylla upp henne som en strut varje chans han fick 😁
He, han får jui chanser hela tiden, men väljer att skita i det.
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Han har fingrat Amilia så jag tycker inte du ska underskatta honom.
A hole is a hole.

Ah fan blev du bannad också känner igen din avatar

OnT

Victoria är falsk
2020-03-24, 00:44
Medlem
Victoria ljuger återigen.. ”Jag har inte sagt vad ni har sagt angående att ni ville ha ut Jasmine”.
2020-03-24, 00:44
Medlem
theeaglefalks avatar
Är det bara jag eller är Victoria nya Anty? Nästan ännu värre. Så som hon går runt och är ”vän” med alla. Gillade henne i början. Sen snackar hon skit. Men obrydd springer hon och kramar Amalia efter spytt gallord i bikten. Snackar skit om Julia mfl. för att sedan enskilt bonda med dem. Problemet med hennes spel är att vi genomskådar det - precis som vi lyckades genomskåda vem Anty är. Osäkra och tjejer med låg självkänsla som söker bekräftelse! Ja, tyvärr vet jag inte ens om jag väljer Vickan före en Amalia i röstning.
Btw. Tycker Mergim lugnat sig och de kan nog va kul att ha kvar han ett tag till.
Lenny har vuxit till en favorit. Drömmen är att ha Lenny, Julia, Sami, Alex och Martin kvar bland sista fem.
2020-03-24, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
He, han får jui chanser hela tiden, men väljer att skita i det.

Chans med Victoria? Du hörde han ville duscha av sig och göra sig fin bara pga ”skojsex”
2020-03-24, 00:45
Medlem
Bellamorras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Bra, gör inte om det

Det lustigaste med Amilias röst, eller vad man ska säga, är att hon har en blandning av alla Sveriges dialekter. Och hennes Stockholmska känns så påklistrad, som att hon behövt lära sig att prata med iiii:n för att passa in bland sina vänner/de hon vill ska vara hennes vänner typ? Och att hon glömmer bort det ibland. Lite som med foten.

Men hon är ju trots allt Sveriges roligaste okända människa, och vad som utmärker den roligaste människan i Svärje är DIALEKTER

Never forget gott folk i dessa pandemitider

Om ni behöver vara lärare för småbarn då ni är en av då få vuxna kvar i världen, så är DIALEKTER komedi för att nå ut till barnen och alla andra för att scharma dem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in