2020-03-24, 00:26
Medlem
Folk vill alltså se jassa och Martin sitta gränsle över varandra i köket och titta på Martins stånd genom hans jeans??
2020-03-24, 00:27
Medlem
Ankan Victoria.. dubbelmoralens morsa. Jag tror att hon hatar Glasman för att han smed planen om att få ut Jasmine, men sanningen var att Victoria var själv med i gruppens beslut att få ut Jasmine. Men hon fortsätter lägga all skuld på Glasman, när alla var i princip lika delaktiga, likt Alex, Sami, Julia osv.
2020-03-24, 00:27
Medlem
likebananass avatar
Så fint att Analia nu avslöjar allt för Sami. Nu får Rainbow veta alla sköna detaljer.
Bra Sami. Fortsätt.
2020-03-24, 00:28
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Tvärtom.

Tvärtom? så du tycker hellre om tjejer med t.e.x vax i håret än en kille som fixar frisyren med vax? vaaaaa
Medlem
Bulletzs avatar
Gasman börjar redan kolla i kors
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Så fint att Analia nu avslöjar allt för Sami. Nu får Rainbow veta alla sköna detaljer.
Bra Sami. Fortsätt.
Vad avslöjar hon? Jag fastnade på Julia och Frida när de planerar att ligga med varandra medan Glasman och Sami tittar på haha.
2020-03-24, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Gasman börjar redan kolla i kors

Ja hur lite tål han
Medlem
herpesvårtas avatar
Amilia hade faktiskt rätt på flera punkter som hon tog upp med Sami, och jag tyckte det var bra att hon peppa honom lite. Han ser det ju inte utifrån på samma sätt som vi men jag hoppas han ändå menar att han fått sig en tankeställare och förstått att han inte bör lämna förrän han blir utröstad. Vilket inte kommer hända så

Gillar också att han suttit med dom andra nu och inte varit en klätterväxt på Ältman.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
Ankan Victoria.. dubbelmoralens morsa. Jag tror att hon hatar Glasman för att han smed planen om att få ut Jasmine, men sanningen var att Victoria var själv med i gruppens beslut att få ut Jasmine. Men hon fortsätter lägga all skuld på Glasman, när alla var i princip lika delaktiga, likt Alex, Sami, Julia osv.

Den mexikanska maman älskade att sprida skit om alla. Nu är hon ett mexikanskt helgon i slummen. BB kommer att tacka i ett specialprogram alla tittare när hon lämmar.
2020-03-24, 00:30
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av csf
ALLTSÅ ..... orkar verkligen inte med den där viktoria. Okej man behöver inte gilla alla men hon ska nog inte säga så mycket och folks utseende som själv är osäker och förändrar sitt.

Hoppas man får möjlighet att rösta ut henne, gillar inte heller hur hon är mot alex och frida tex..

Hon är falskast i huset! Förmodligen har hon jättedåligt självförtroende för att hon inte räcker till som hon är. Hon kompenserar det genom att slå in sprickor mellan andra deltagare. På bara 1 timma nu har hon hunnit prata skit om Sami, Glasman, Julia, Frida och Alex..

Vad hon inte förstår är ju att vi ser allt och att hon kommer bli hårt straffad av tittarna. Möjligtvis bara Frida hon eventuellt skulle kunna slå ut om hon hängde löst..
2020-03-24, 00:31
Medlem
Är det bara jag som tycker att Martin låter jävligt creepy när han är full och sluddrar?
2020-03-24, 00:31
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad avslöjar hon? Jag fastnade på Julia och Frida när de planerar att ligga med varandra medan Glasman och Sami tittar på haha.

Hon berättar allt vad de3i rummet tänker och hur de,har handlat.
Person efter person. Hon kör hårdare än Vickan just nu.
Se vad lite sprit gör med människor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in