Förstår inte Amilia att det är BB som bestämmer (vi tittare har en skenbar makt) och att de små liven i huset inte har ett enda jävla jota att säga till om.
Gargamel (100 % passande det öknamnet) har skitit i det blå skåpet i och med sitt manipulativa sätt att spela ut både BB och Sami. Sektledaren kanske bara har börjat visa sin omoraliska sida och planerar nog redan nästa shit show...
Karln är fanimig en smart jävel som dessutom inte har så många skrupler. Vi som tittar live vet vilket skrot och korn han är gjord av. Han åker nästa gång han sitter löst (efter Amilia förstås).
Eller hur. Nu får man glädjas lite och skratta rakt i fejset. Nästa vecka ser det kanske annorlunda ut.
Men just nu är det skönt som fan. Nästa vecka kanske man lipar.
sami kommer nog lämna i framtiden känns det som men fan vad glad jag är att han stannar denna veckan iallafall.
Det är bara tjejerna Victoria, Analia och Jassa som är bittra. Killarna verkar rätt oberörda. Mergim utbrast lyckligt ”OMG så kul att vara kvar” och Lennie visar tydligt han inte är på någons sida. Gooose
Mest skadeglad är jag att Vickan slösade sin makt o hon inte får använda den i den nya veckan som Lennie fick
Kan ju ff komma brev om att hennes makt inte är förbrukad. Jag tycker dessutom att Glasman och Julia borde inleda veckan som att de hänger löst och inte får tävla i lagtävlingen i morgon.