2020-03-23, 20:29
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1c9r5
Vad spelar min kroppstyp för roll?
För att du känner igen dig i Amilias överviktiga kropp och känner dig kränkt av vad som skrivs härinne om blåvalen? Kan det vara så? Jag tror dock inte att du är en vidrig person såsom Amilia är så ta inte åt dig och chilla vidare in på familjeliv eller facebook.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Mergims största last är att han är rövkittlare.

Så varför kopplas Amilias kropp ihop med hennes personlighet men Mergims personlighet kopplas inte ihop med hans personlighet?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ett mirakel som kallas "jag glömmer bort ibland att jag har låtsats ha ont i foten senaste halvåret för att få uppmärksamhet".
Det bästa kommer ju ikväll när hon hunnit bli full! Då kommer hon väl rulla omkring som vanligt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Jullan är smärtsamt snygg en afton som denna

synd bara hon förstör sitt fejs med glasmans jävla guld/glitter påhitt
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Hahaha, visst kan man läsa att det är en kärring/gubbe som skriver, och tydligt dessutom. Läst många gånger när han påpekade för andra att dom hört fel på liven och att det inte stämmer för att han/hon har liven på med högsta volym och hör varenda ord som sägs, samtidigt som jag tittat på liven och hört, att rammi73 ljuger som en nercrackad jävla bitch.
Haha saknar kärringen lite nu. Obstinat som fasiken och påstod sig aldrig missa en minut av BB på grund av tanten satt 24/7 framför liven. Bästa var när vi var några som klagade på ljudet och hon kontrade med att hennes ljudsändning minsann var helt fläckfri och exceptionellt bra och hade varit från dag 1.
2020-03-23, 20:30
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
För att du känner igen dig i Amilias överviktiga kropp och känner dig kränkt av vad som skrivs härinne om blåvalen? Kan det vara så? Jag tror dock inte att du är en vidrig person såsom Amilia är så ta inte åt dig och chilla vidare in på familjeliv eller facebook.

Finns inte så mycket att ta åt sig av. Varför skulle jag ta åt mig av att någon skulle säga att jag är tjock?
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Måste anoretiker-Jasse skrika så dant.
Så less på henne.
Börjat störa mig mer på henne än på elefantflickan
Fan vad tålig du är. Stört mig på BB 2020s luder sedan ett par veckor.
Medlem
Citat:
Vad har jag missat?

Haha ja men klassikern, Amilia är förälskad i Lennie, Lennie vill iallafall sätta på Vicky, Mergim vill ha Lennie. Vicky är oklart vad hon vill men tror ändå hon är sugen på Lennie.

MARK MY WORDS med Amilias nya snygga jag med plattade håret och duschade kropp kommer hon vara lite på Lennie ikväll...möjligtvis
Medlem
Imperiatrixias avatar
Går idiot-Amilia utan kryckor nu!!!!! UUUT NU!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
Victoria ser ut som Kim kardishian, ful dock!
Väldigt sant faktiskt!
2020-03-23, 20:31
Bannlyst
Citat:
Så varför kopplas Amilias kropp ihop med hennes personlighet men Mergims personlighet kopplas inte ihop med hans personlighet?

Nu rör du ihop det.
2020-03-23, 20:31
Medlem
Citat:
Varför tar du det så personligt?
Vill du ha tips på bra gym, jag hjälper gärna till!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in