2020-03-23, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
DET ÄR ETT MIRAKEL!!!!
Ett mirakel som kallas "jag glömmer bort ibland att jag har låtsats ha ont i foten senaste halvåret för att få uppmärksamhet".
2020-03-23, 20:21
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Det vore en maximal njutning att beskåda
Kommer i så fall kommer någon eller några lacka.
2020-03-23, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Sami is the king(size rizla). hoppas ingen åker ikväll.
Tror BigBrother räddar programmet med att ingen åker ikväll.
Oavsett om fler klickat på att det ska vara utröstning.
Nä fan nu måste jag dra och köpa rullpapper.

Ganja man, Me seh me love her fi mi virgin girl
2020-03-23, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Var tvungen att hoppa ur Liven ett par timmar, hur går det i triangeldramat Lennie - Amilia- Vicky?? (Ska men ens räkna in Mergim?)

Vad har jag missat?
2020-03-23, 20:23
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
jag tror inte nån åker ikväll 100% säker men om nån mot förmodan åker så tror jag bb myglar så julia åker ut

Kikade på en omröstning inne på facebook tidigare idag angående kvällen. Samma omröstning som BB gjorde i appen gjordes i supportergruppen.

Och jag kan säga att det var överväldigande. Väldigt många fler röster på att en skulle få lämna.
Så vi får se hur dom trollar bort det isåfall. Folk måste ju reagera, fast det klart. Dom har skygglappar hela bunten.
Det reagerade jag på också.
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Ingen bryr sig om Samis kroppstyp för att Sami är en ödmjuk person som inte beter sig allmänt illa gentemot folk omkring sig och som inte manipulerar och ljuger.
Folk pratar om hennes kropp för att hon är oerhört elak, inte nog med att hon verkar njuta på en själslig nivå av att trycka ned andra som är mindre välartikulerade än henne, hon är ju även snabb med att prata skit om andras kroppar så som hon har gjort om Julia och Julias bröst. Det grundar sig såklart i avundsjuka. Men talar man så illa om andra och är en allmänt otacksam elak jävel då kommer folk reagera och kränka henne tillbaka.

Återigen, hennes kropp har inte med hennes personlighet att göra.
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
https://imgur.com/a/Rsl9zQn

Dålig bild men bättre än inget? Hittade den i den mongogruppen på facebook.

Haha absolut tack! vilken jävla dåre han är... nån som vet varför det inte funkar att ta prsc med android? nått upphovsrätts skit?
2020-03-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Jag fick en varning idag pga. Jag skickade ett inlägg med enbart ”🤢”.
Vem fan är medlem på fb, när man är så jävla lättkränkt, finns ju f-liv där man slipper sånt. Fan för sånna jävla typer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Nu går ju Amilia runt utan problem???????
Hoppas hon bryter andra benet idag och transporteras ut med en lyftkran så vi slipper henne!
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Ingen bryr sig om Samis kroppstyp för att Sami är en ödmjuk person som inte beter sig allmänt illa gentemot folk omkring sig och som inte manipulerar och ljuger.
Folk pratar om hennes kropp för att hon är oerhört elak, inte nog med att hon verkar njuta på en själslig nivå av att trycka ned andra som är mindre välartikulerade än henne, hon är ju även snabb med att prata skit om andras kroppar så som hon har gjort om Julia och Julias bröst. Det grundar sig såklart i avundsjuka. Men talar man så illa om andra och är en allmänt otacksam elak jävel då kommer folk reagera och kränka henne tillbaka.

Vad har hennes kropp med hennes personlighet att göra?
Har ni pratat mycket om Mergims kropp när han är dum t ex?
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Hatet för Blåvalen skapar nya kärleksrelationer

Vilken hybris Victoria har. Hon tror tittarna älskar henne för hon vann i en utröstning mot en kille som knappt var i huset mer än 10 minuter. Sedan sa en av de hetaste killarna i huset han hade valt henne att ligga med. Så nu flyger hon högt över molnen. Ska bli kul att se henne krascha

Tyvärr blir det mer hybris när hon får veta att hon vann makttävlingen
2020-03-23, 20:25
Medlem
Varför står Amilias elefantfot-stödjetter i badrummet?
Är hennes tjockfot kry nu?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in