2020-03-23, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aje1
JuppOo kallas han om det är han du tänker på?!

Coolt när man kan behålla sitt Lunarnick även som kriminell.
Citera
2020-03-23, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FramtidsAstronaut
Tro det eller ej men det sker lite då och då, har gjort det ganska länge..
Hände redan på 1970- talet på Östermalm i Stockholm.
Citera
2020-03-23, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
Gustafsson Niklas HA Uppsala. Undrar om hans bröder är imponerade av hans senaste bedrift.
Är detta samma snubbe?
(FB) Hells Angels tråden, allt om HA, prospects och Red Devils
Citera
2020-03-23, 19:24
Medlem
Yallas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Internethuliganen
Äger han båda bilarna och om så är fallet hur hanterar försäkringsbolaget reparationskostnaderna??

Han behöver inte bekymra sig om det, han är god för över 50 millar, jag skulle inte vilja vara i något av de 4 asens kläder just nu, snacka om att gå på fel person. Om jag skulle jag vara någon av dom asen skulle jag antingen ta livet av mig eller be om ett så långt fängelsestraff som möjligt, helst i isolering.

//Yalla
Citera
2020-03-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yalla
Han behöver inte bekymra sig om det, han är god för över 50 millar, jag skulle inte vilja vara i något av de 4 asens kläder just nu, snacka om att gå på fel person. Om jag skulle jag vara någon av dom asen skulle jag antingen ta livet av mig eller be om ett så långt fängelsestraff som möjligt, helst i isolering.

//Yalla

Känner du han? För vaddå 50 millar? Får ihop de till typ 13-14 millar, det är mycket pengar de med, han lever nog gott.
Citera
2020-03-23, 19:37
Medlem
Internethuliganens avatar
Citat:

//Yalla

Noterat, blir intressant och följa detta.
Citera
2020-03-23, 19:48
Medlem
Hardcorebobos avatar
Citat:

//Yalla
Jag sätter mina pengar på Gustafsson iaf. Han och hans polismördande bror har ett fruktansvärt våldskapital.

Citat:
Ursprungligen postat av Adam.Hirsch
Är detta samma snubbe?
(FB) Hells Angels tråden, allt om HA, prospects och Red Devils
Japp samma person.
Citera
2020-03-23, 20:15
Medlem
Desiree-A-Scheins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo
Jag sätter mina pengar på Gustafsson iaf. Han och hans polismördande bror har ett fruktansvärt våldskapital.

Japp samma person.

Då kanske det inte var så smart att hota dem på Facebook?
Citera
2020-03-23, 20:22
Medlem
Man är ju jävligt tung och hård när man pistolhotar en tjej!🙊.. Töntar är vad dom är.
Är ju bra att två är gripna iallafall.
Citera
2020-03-23, 20:46
Medlem
Följande publicerades 2012 Av annan flashback användare om Niklas Gustafsson, därav stavningen. Det stämmer dock inte att han var med i RD, resterande är korrekt.

”historien om nikls gusavsson HAMC eskilstuna.
han gick med i reddevils mc i falun men efter ett tag så ville han gå över till bmc.
han fick kontakt med solidos mc i gävle och bmc i ludvika. han förråde då den rödvita världen
och lurade en fullvärdig reddevils medlem i en fälla varpå bmcs president (patrik huisman) stod
och pissade på den nedlagna reddevils medlemen och hans väst som han hade på sig. ryktet säger
också att bmc hade fotat detta och det var upphängt i deras medlems avd i deras lokal.
niklas gustavsson bler efter detta medlem i solidos och skryter om hur han var med och pissade på
rödvita färger och att dom är bara pissluffare. efter ett tag går han in i bmc och bler
fullvärdig medlem, då kommer det fula papper fram på honom, så fula att han kastas ut ur bmc.
då går han tillbaks till klubben han tidigare förrått och förnedrat och dom tar emot honom(!).
här är det ju hur tydlit som hällst att HA tar vad som hällst och att niklas hällre vill vara bmc
men fick ta det sämre alternativet. han har ju tidigare förnedra och förrått HA, och inte som fiende
som krigat utan innifrån dom rödvita hur kan dom tolerera det? det är även han som bjudit in golbögarna
staf*fan käl*viks mfl in till HA eskilstuna och sedemera rawc. ser bra ut för utvecklingen!”
Citera
2020-03-23, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hardcorebobo

Japp samma person.

Har du lust att dela med dig av mer info?
Han D*aniel Juppoo Gu*stafsson på Facebook du menar? Vem är hans bror och när mördade han en polis?!
Tack
Citera
2020-03-23, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Upboy
Har du lust att dela med dig av mer info?
Han D*aniel Juppoo Gu*stafsson på Facebook du menar? Vem är hans bror och när mördade han en polis?!
Tack

Mikael Gustafsson mördade polisen Ulf Grape, 2004 om jag minns rätt? Visste dock inte att de var bröder.
Senast redigerad av hanspippi 2020-03-23 kl. 22:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in