2020-03-23, 19:49
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Låter det inte väldigt krystat när dom talar sex fastän dom vill låta så erfarna?
Hela diskussionen blir så pubertal.
2020-03-23, 19:50
Medlem
kukflashs avatar
Funkar inte discord-chatten?
Medlem
hahah yes det blir uppdragsrummet idag fatta hur snopna alla kommer bli när 2 kommer tbx, sami kommer ju klättra på väggarna
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenStars
fast han svarade väl bara åt Victoria... men vem vet, han kanske gillar samma.
Vadå? Ja han svarade Victoria på vad han hade för favoritställning.
Blev chockad eftersom han inte velat prata sex alls innan, och vräkte ur sig detta på ett lite grovt sätt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Funkar inte discord-chatten?
Länk till discorden?
2020-03-23, 19:51
Medlem
2 stolar visades precis i uppdragsrummet bästa är att båda kommer komma tillbaka
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paulabraun
Sant. Då är ju blåvalen mer attraktiv.
Det är dött lopp mellan de två.
Medlem
Maaareeks avatar
Smugit runt här sen dag ett. Följt alla era inlägg med stort intresse. You are my guilty pleasure
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hela diskussionen blir så pubertal.

Du är helt klart bättre med ord än vad jag är

Pubertal stämmer bra!
2020-03-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Vad gör han som du finner underhållande då? Allvarligt? Bara nyfiken.
Vet inte riktigt, kmr inte på något nu men jag gillar att han ändå är rättvis mot alla (för det mesta). Han skulle passa in hos dom flesta, vilket inte alla kan göra så bra som han gör. Han är iaf i min top 3 lista nu, men det är långt kvar och han kan lika gärna falla ur listan, vilket jag inte tror, men detta är ändå bb o man vet aldrig.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Håller med, bb 2020 är den tråkigaste, åt helvete med dom som har förstört programmet helt. Allt från casting till dom idioterna som styr kameror o allt vad det innebär.

Fan vad skönt att du håller med. Vi kanske har meningsskiljaktigheter men samma mål!
Låt oss jiddra vidare för det är ju lite kul att retas ibland.
Men låt oss få något att verkligen diskutera.
De senaste veckorna har tråden bara hadlat om pajkastning och det börjar faktiskt bli tröttsamt nu. Jag respekterar allas åsikter och diss på mina favoriter men det är pga att inget händer i det förbannade huset som vi börjar lacka på varandra istället. Det var ju så jävla kul när tråden startade men ju mindre skedde i huset har vi bara lacka mer här inne. Jag vill hellre lacka på deltagare än medlemmar här inne.
Sorry för 'ranting' men inget händer. Hela dagen har varit att man målar sig och plåga tre som sitter löst.
Hur många gånger orkar vi upprepa här inne vem som skall sitta säkert, varför Mergim inte är autonominerad etc etc.

Vi vill ALLA se saker hända i BB inte lacka på varandra stup i kvarten eller varannan kommentar.
Pheew
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Hans dröm vore ju om han fick lennie dase i munnen sen och att han sedan trycker han i daimen, men lennie är sugen på vickan xD

Vad säger siffrorna ikväll? Alla stannar eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in