2020-03-23, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Känns inte som typiska coronavirus symptom.
Säg det inte med mig, det är inte mina ord. Det var Antonia och Lisa som sa det.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Patzy hade hosta, Alex var också förkyld från början.

Edit: Deras ord, alltså.
Men de andra fick väl inget? En liten förkylning hade man väl ändå räknat med, med tanke på den höga smittorisken?

Jag har trolig Corona just nu och man hostar väldigt "långt ner", då det känns som att man ska andas ner vätska i lungorna. Hångla?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja, det verkar som viccy försöker plantera ett frö i lennies hjärna
Fattar inte vad han ser i henne. Hon är verkligen inte fin. Men baken är som smaken
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ja antagligen ! Du kanske ska söka dig någon annanstans ?
Näe?
2020-03-23, 17:23
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Då kan vi prata skräckvecka på riktigt
2020-03-23, 17:24
Medlem
xrlpyts avatar
Vicky och Jassa kåtar verkligen upp varandra.
2020-03-23, 17:24
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Fattar inte vad han ser i henne. Hon är verkligen inte fin. Men baken är som smaken
Hon har fina ögon o ganska snygg kropp för att vara av modell rundare. Men näsa, läppar o den käken är kanske inte allt för smickrande.
2020-03-23, 17:25
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Känns inte som typiska coronavirus symptom.

Snarare är ett typiskt symptom att pekfinget kliar, var försiktig!

#fuckthisshit #vises
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1234Johan
Sådant stort bekräftelsebehov så det är sjukligt
De skriker och fnittrar medan de försöker låtsas vara sexiga. Så betedde jag mig när jag var 14 och oskuld.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Hon har fina ögon o ganska snygg kropp för att vara av modell rundare. Men näsa, läppar o den käken är kanske inte allt för smickrande.
Hennes kilon är helt klart schysst fördelade.
2020-03-23, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Men de andra fick väl inget? En liten förkylning hade man väl ändå räknat med, med tanke på den höga smittorisken?

Jag har trolig Corona just nu och man hostar väldigt "långt ner", då det känns som att man ska andas ner vätska i lungorna. Hångla?
Nej, precis. Men de tycker i alla fall att det är argument nog för att de ska få komma in igen haha. Hetsade Antonias 13-åriga följare att spamma BB om det. Nu fortsätter Antonia prata om det själv, hur mycket hon borde få komma tillbaka, när, vad hon skulle göra för entré osv.

Hahah jävlar vad sexigt det låter... :/ igår kände jag bara JAG SKITER I den här jävla social distancing-skiten nu, men när du lägger fram det sådär så håller jag mig inne hahah.
2020-03-23, 17:27
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Antonia har live med Lisa på Instagram. De sa att Patzy nyss varit i Thailand innan han gick in i BB, och "att de redan har corona där inne" och uppmanar folk att skriva till BB att de ska få komma tillbaka.
Det var bland det mest patetiska jag läst Sådant expertutlåtande från två prominenta damer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in