2020-03-23, 17:03
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amantes
Följt tråden ett tag och måste säga att det gör mig jävligt förvirrad att många här både vill ha kvar och ser båda eller en av de kanske asbolut tråkigaste dokusåpadeltagare i huset som vinnare?! Vad fan är det för fel på er? Är det en värdig vinnare som vill ha LUGN OCH RO? Är det ett jävla skämt eller? Alla som följt Big Brother tidigare vet att det finns en riktigt värdig vinnare i den här katastrofala säsongen och det är självklart JULIA. Galen, urspårad, kaxig, bjuder på show, bra på tävling, kan utan tvekan göra mycket sjukt för en mille. HUR FAN KAN DET INTE VARA JUST DET MAN VILL SE? Skulle vilja se Rodney komma in i tråkhuset och se vad han tycker om lugn och ro, han hade fan skrattat ihjäl sig och dunkat snoppen i ansiktet på dom.
Jullans problem är att hon hamnat i fingrarna på husets gubbjävlar som mest tjurar och vill få sina 9-timmars sömn varje natt. För att hon ska komma ifrån gubbens hårda grepp behöver han åka åt helvete idag vilket kommer ske eftersom gubben är så jävla hatad. Jullan hade behövt känna att hon har stöd också, både hon och gubben är säkra att hon åker emot honom. KOM IGEN VET ATT NI JULLANLOVERS FINNS HÄR NÅGONSTANS.

Dom flesta vill väl ha kvar Julia här inne.
2020-03-23, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollsvans
Han är en riktigt bra kille.
Synd att han har två hemorrojder bara 😁 Men den ena kanske dom skär bort nu.

På ett vis vill jag att hon ska komma tillbaka, för jag vill att hon ska bli utröstad.
Det är han sannerligen!
Hahah HOPPAS en försvinner i alla fall.

Jag med, egentligen. Men just nu stör jag mig så jävla mycket på allt hon gör så jag vill bara inte se henne återvända till huset. Men det lär hon väl göra och sitta hela kvällen och tjata om sitt läkarbesök och sin jätteskadade fot.
2020-03-23, 17:04
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jassa sa att det gått månader till med år mellan ligg.
Jassa är nog typen som är ganska torr. men gillar att snacka sex, knull och pulla..m.m som att hon är värsta nympho. Vi har nog alla träffat den där man tror är värsta vilddjuret, men visar sig vara raka motsatsen när det kommer till skott
2020-03-23, 17:05
Medlem
Jifers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon höll ju på med Martin precis i början? Visst?
Amelia? I guess, men var det petting också? Herregud, isåfall blir det ju riktigt kaos om Jassa får reda på det. Tyckte det var nog skevt när dom stod och hånglade bakom hennes rygg i köket.
2020-03-23, 17:06
Medlem
avixs avatar
För mig finns det ingen tvekan om att det är Julia som ska behållas kvar i huset.
Glasman förtjänar inte att stanna bara för att folk tycker om Sami, och Sami förtjänar inte att stanna om han lämnar för att hans polare gör det. Dessutom är jag så less på att se kalsongmannen, så jävla falsk och tråkig.
2020-03-23, 17:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu pratar Julia och Frida om att Amilia nog bara kommer röntgas och sedan tas in igen. De förstår verkligen inte hur illa det blivit med alla restriktioner i och med Corona. I don't blame them. Men det är ändå lite kul.
2020-03-23, 17:07
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jifer
Amelia? I guess, men var det petting också? Herregud, isåfall blir det ju riktigt kaos om Jassa får reda på det. Tyckte det var nog skevt när dom stod och hånglade bakom hennes rygg i köket.
Tyckte folk skrev om att hon till och med sög av hans mandingo, men det kanske bara var en trådsanning?
2020-03-23, 17:08
Medlem
3ans avatar
Hoppas Analia ej kommer tillbaks
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jassa är nog typen som är ganska torr. men gillar att snacka sex, knull och pulla..m.m som att hon är värsta nympho. Vi har nog alla träffat den där man tror är värsta vilddjuret, men visar sig vara raka motsatsen när det kommer till skott
Hoppas Jullan får vara kvar

Sen finns den där tysta som aldrig pratar sex..m.m. Den där tjejen man tror är superlugn,
men slutar med sönder riven rygg och skavsår, och sängen är upp och ner.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Hade varit en passande tittarfråga om Amilia sitter löst nästa vecka 🐳🐳🐳🐳
2020-03-23, 17:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
För mig finns det ingen tvekan om att det är Julia som ska behållas kvar i huset.
Glasman förtjänar inte att stanna bara för att folk tycker om Sami, och Sami förtjänar inte att stanna om han lämnar för att hans polare gör det. Dessutom är jag så less på att se kalsongmannen, så jävla falsk och tråkig.
Alla blir kvar.
2020-03-23, 17:09
Medlem
Citat:
Det var snarare Amilia som påtvingade Martin att pussas med henne, tror inte det var något hångel Hon är ju riktigt på Martin på fyllan. Men hon är kär i Lennie, det märker man ju. Lennie är dock inte ett dugg intresserad. Han skulle nog kunna ligga med Virran om Amilia skulle åka ut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in