2020-03-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det var fan ta mig det dummaste jag läst. Borde man gå med och slänga ur sig någon elak kommentar om Blåvalen?

Jaaa! Jag backar dig. Men iofs avslöjar jag min identitet då. Kommentaren kommer bara raderas skulle jag tro.
2020-03-23, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
BB supportergruppen på FB har gjort en omröstning gällande röstningen i appen

En ska lämna - 1140 personer

Alla ska stanna - 615 personer

Nästan dubbelt så många som har röstat att en person ska lämna

Om BB säger att alla ska stanna, känns lite fuskigt, alternativt att de kickar ut Amilia bara för att få behålla Glas/Sami Glami
Är du rolig eller, den omröstningen är en fis i rymden, är minst 150-200k som röstar det kommer bli att det får stanna oavsett resultat ^^
2020-03-23, 15:54
Medlem
Citat:
BB supportergruppen på FB har gjort en omröstning gällande röstningen i appen

En ska lämna - 1140 personer

Alla ska stanna - 615 personer

Nästan dubbelt så många som har röstat att en person ska lämna

Om BB säger att alla ska stanna, känns lite fuskigt, alternativt att de kickar ut Amilia bara för att få behålla Glas/Sami Glami

Får man rösta på att man vill att någon ska lämna i den gruppen? Är inte det mobbing?
Skäms på alla!
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellevelle
Ja varje gång jag gått in på liven så har hon då skrattat och varit glad. Är väl mer sannolikt att det blivit trendigt att hata på henne här på flashback än att jag ser och hör hennes skämt i syne😂
Din självinsikt är väldigt lik Amilias.

Det säger det mesta om dig. Schaaas med dig nu.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Vad tycker du om bordsbönen, aggerthy?
Alexs bords bön: Klick klick tack för klick maten klick klick god klick, Attack klick klick klick.
Eller hör någon annan vad Alex säger?
2020-03-23, 15:55
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Är du rolig eller, den omröstningen är en fis i rymden, är minst 150-200k som röstar det kommer bli att det får stanna oavsett resultat ^^

Självklart inte många men ger ju en fingervisning som när man intervjuar 1000 pers för att se läget om något

Men självklart kommer det att vara att alla får stanna även om det var 0 personer som röstade på det

FiffelBB
Medlem
Hahahaha alla bara ”jo åk”

😂
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror du verkligen det är så många? Tror väl snarare 50-60k röster om man röstar två gånger per person. Cmore/tv4play.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Alltså varför är ni så besatta av just Amilia? Varje jävla kommentar handlar ju om henne här inne. Vad hon än gör så är ni på henne, har ni fått nobben av henne eller vad fan är det frågan om?
Amilia är lätt en av de starkaste och skönaste personligheterna i huset, hon bjuder på sig själv, skrattar och är glad. förklarar väl varför ni gillar surgubbarna sami och glasman som BARA sitter och gnäller o snackar skit om ALLA bakom deras rygg för dom är så feg och slug.
Välkommen till FB förresten. Nu när du är väldigt ny här i tråden rekommenderar jag att du läser tråden från vecka två. Jag tror att du kan lära dig något om Flashback och hur vissa resonerar. Det gagnar bara dig själv och du slipper att bli upprörd hur man resonerar om BB, deltagare och produktionen. Annars blir det ju bara lösa skott om du inte förstår inläggen och vad som gäller angående Amelia, Alex eller andra deltagare. Lycka till med en god läsning.
2020-03-23, 15:56
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Haha kul att du är tillbaka! Kollar inte vissa dagar som söndagar, men jävlar vad beroende man är av att titta i tråden ändå .
Haha visst är det så!? Har kikat in här emellanåt och kollat klipp på insta så hållit mig lite uppdaterad men pallar fortfarande inte kolla liven som innan haha. Men kommer dock ALLTID rösta på måndagar
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av askungen
Ja precis, Amilia kallades till slussen, men i brevet stod det att de va till alla.
Har märkt att Amilia gärna inte vill dela med sig av något...godis, hårspray, torrschampo, lennie...
hahaha. vafan det va ju godis för 12pers.
Trodde Amilia att allt va till henne. det är helt sjukt.
Medlem
Citat:
Ja varje gång jag gått in på liven så har hon då skrattat och varit glad. Är väl mer sannolikt att det blivit trendigt att hata på henne här på flashback än att jag ser och hör hennes skämt i syne😂
"Okej"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in