2020-03-23, 11:24
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha Mergima kan ju faktiskt leverera en och annan rolig kommentar ibland 😂
2020-03-23, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Haha ja, det hade varit intressant. Det vore ju bäst av honom att säga sanningen. Både för han själv men också för Amilia. Men jag förstår honom också, man vill ju inte såra någon, heller.
Jaa, verkligen. Nej, och speciellt inte när de dessutom tävlar om en miljon kronor liksom. Om han gör sig ovän med henne kommer hon ju snacka skit om honom (ännu mer än hon gör nu) och försöka få ut honom om hon skulle få chansen.

Jobbig situation för Lennie haha. Tror inte han tycker det är skitnice att ha henne efter sig och hela tiden bli shamead för sina känslor (eller brist på dem), men måste ju samtidigt tänka på vad han säger för att inte bli ett hot/göra något som tittarna inte gillar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Vad sa hon?

Minns inte exakt men det angående att hon bara kom på köpet med Anty och Mergim och att hon blev ett tredjehandsval och att han nu bara väljer andra personer
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tycker väldigt synd om t ex Amilia om hon läser här. Oavsett hur illa man tycker att någon beter sig så är det inte ok med alla dessa öknamn. Hon är faktiskt en människa med känlsor. Hoppas hon inte läser här.

Ja, de känslorna innefattar att trycka ner andra personer för att höja sig själv, hungerkänsla och svartsjuka. Det är väl alla hennes känslor
2020-03-23, 11:26
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Jag tycker väldigt synd om t ex Amilia om hon läser här. Oavsett hur illa man tycker att någon beter sig så är det inte ok med alla dessa öknamn. Hon är faktiskt en människa med känlsor. Hoppas hon inte läser här.
Hon är en blåval och bryr sig endast om sig själv. Hon förtjänar varenda öknamn som går att få.
Medlem
Hahah Amilia och Mergim.
Sluta bara prata nu,ni gör er till åtlöje.
Medlem
Amilia har dregelspår på kinden i sin fina brun utan sol <3...
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Minns inte exakt men det angående att hon bara kom på köpet med Anty och Mergim och att hon blev ett tredjehandsval och att han nu bara väljer andra personer

Hahaha åååh vad underbart!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Nu får hon väl ge sig, hon är patetiskt. Släpp det där nu och gå vidare i livet. Nej just det! Vi pratar ju om Amilia.
Hon ältade om en borttappad tennisboll i tre veckor. Hon lär ju absolut inte släppa detta det närmaste halvåret
Medlem
Citat:
Jag tänkte på det, hon kommer bli helt knäckt. Men jag vill ju bara att hon ska få lite självinsikt! Hon lever i sin världsbild som är helt fel! Hade hon inte hållit på såhär som hon gör nu, hade jag gillat henne. Hon är ju rolig ibland!
Medlem
det kommer förmodligen vara korvätartävling nu till veckan...
2020-03-23, 11:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorven4
Amilia har dregelspår på kinden i sin fina brun utan sol <3...
GRÖN* utan sol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in