2020-03-23, 11:14
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ja, Amilia är sur på Lennie då hon tycker han ignorerar henne. Jag tror bara att hon är sur för att Lennie svarade att han helst av allt skulle vilja ligga med Victoria i huset, om han var tvungen att välja någon.

Minen på Amila var helt oslagbar, synd att jag inte tog en bild.

Såg den. Inget poker face där inte
2020-03-23, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Pratar Amilia och Mergim om Lennie?

Ja det gör dem!!! Haha Amilia har börjat fatta.

Hade hon missat hans svar angående Victoria?? Herregud. 😮😂

Haha med tanke på hennes min då han svarade Viktoria på hennes fråga: vem skulle du ha sex med härinne? Så måste hon minnas hans svar. Hon låtsas inte minnas när Mergim sa detta.

Det är så uppenbart att Amilia är intresserad av Lennie men hennes intresse är inte besvarad.
2020-03-23, 11:15
Medlem
Tror Lennie började ta avstånd från henne när han märkte hur sällan hon duschade och efter Robinsonveckan fick han nog
2020-03-23, 11:16
Medlem
Haha första sanningen av Amilia nyss.
Medlem
137MGs avatar
Amilia: Har alltid känt mig som hans tredjehandsalternativ

Stora gumman, var glad att du ens är ett alternativ
Medlem
Citat:
Kommer aldrig glömma det ögonblicket! Underbart.

Men nu när Mergim sa att ”han vill ju ligga med henne”

Amilia bara sa ”Va??”

Precis som att hon hade minneslucka.

Nu börjar hon förstå att han försöker undvika henne. Tack äntligen
Haha, så härligt! Buuhuu! Så synd det är om Amolia just nu. Till och med Mergim är vettig, för en gång skull.
2020-03-23, 11:17
Medlem
Säger det igen - det är så jääääääääävla lågt att snacka skit om Lennie av alla människor som aldrig skulle prata på samma sätt om dem. De är så jävla kränkta för att han insett att de har ett jävla koppel på honom och behandlar honom som skit, och han nu vill börja slita sig lite.

UUUSCH. Usch.
Medlem
Lord2Moynes avatar
5 grundläggande Tips och trix för Amilia att närma sig Lennie:

1.Håll käften
2.Sluta gnäll
3.Börja träna
4.Sluta vara så jävla lat
5.Ta en dusch, att bara duscha till midsommar och jul tände de flesta killar inte på.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shakinah
Det är så uppenbart att Amilia är intresserad av Lennie men hennes intresse är inte besvarad.
Lennie har ju sagt att det aldrig kommer bli någonting mellan dem för han inte känner så för henne på det sättet. Hade velat se honom säga det direkt till henne, lol. Men det lär väl tyvärr inte hända.
2020-03-23, 11:18
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hahahaha Blåvalen har sorg. Ligger och bölar i sängen över att Lennie inte kramar henne 😂

Alltså, jag håller typ med mergim. Kanske inte "ignorera" lennie, men släpp honom för i helvete. Det Lennie gör är inte Amilias problem, det är Lennies. Gå vidare, fokusera på spelet, älta inte skiten.. Hon framstår mycket mer "mogen" så. Shit happens. Nu låter det som att jag backar amilia, men.. nu blev det så... <_<
2020-03-23, 11:19
Medlem
D_120s avatar
Citat:
Haha första sanningen av Amilia nyss.

Vad sa hon?
2020-03-23, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Alltså, jag håller typ med mergim. Kanske inte "ignorera" lennie, men släpp honom för i helvete. Det Lennie gör är inte Amilias problem, det är Lennies. Gå vidare, fokusera på spelet, älta inte skiten.. Hon framstår mycket mer "mogen" så. Shit happens. Nu låter det som att jag backar amilia, men.. nu blev det så... <_<
Amilia kommer aldrig göra det. Hon lever för hans uppmärksamhet och bekräftelse, det är därför hon är så jävla kränkt nu. Sedan tvivlar jag på att Amilia på något sätt kan vara "mogen", varken i denna situation eller i andra.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in