2020-03-23, 09:24
Medlem
Ingen stress allt. Jag vågar knappt trade den här veckan, vi ska nog till skrämmande siffror om USA inte visar positiva tecken inom kort vilket blir svårt nu när viruset endast är i sitt start skede.

Dels avvakta till att bolaget informerar att utdelningen dras in.
Senast redigerad av zuttarn 2020-03-23 kl. 09:38.
Citera
2020-03-23, 09:28
Medlem
AoE3#1s avatar
https://www.avanza.se/handla/certifikat.html/kop/965288/bull-silver-x10-von4

Verkar vara den bästa bullen Avanza, hittar någon en bättre bull för silver länka gärna här i tråden

Silvercert & papper har dumpat silverpriset och snart kommer det tvingas gå uppåt mot fysiska silvrets pris, man kan nog tjäna en hacka på den uppgången.
Citera
2020-03-23, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello
Det är en av världens största börsindex, och tillhör en börs som faktiskt har öppnat. Du skulle framstå som mer trovärdig om du slutade citera gamla siffror. Såkallad fake news från din sida.

Oj oj här har vi någon som missat säljknappen!
Citera
2020-03-23, 09:32
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Det är en av världens största börsindex, och tillhör en börs som faktiskt har öppnat. Du skulle framstå som mer trovärdig om du slutade citera gamla siffror. Såkallad fake news från din sida.

Förlåt jag missade OMX

- 4,41%

Men det ser ljust ut annars, det har planat ut
Citera
2020-03-23, 09:35
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Du resonerar riktigt noobigt, hur gammal är du?
Swedbank fick igår kväll 4 miljarder kronor i böter, kursen påverkades knappt öht. Varför? För att det redan var inprisat, marknaden kände till att boten skulle komma, men inte den exakta summan.

Swedbank - 4,66 %

Trots att aktien redan var inprisad för flera dagar sen, enligt expertisen. Hur kommer det sig?
Citera
2020-03-23, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldoRaine
Swedbank - 4,66 %

Trots att aktien redan var inprisad för flera dagar sen, enligt expertisen. Hur kommer det sig?
Följer index då med andra ord...
Citera
2020-03-23, 09:45
Medlem
blobben!!!s avatar
Det är ett game of chicken och den som inte sitter på likvider får bita gruset.

När marknaden förstår att karantäner, handelshinder och gränsstängningar inte kommer försvinna till sommaren utan är här i minst ett år, då börjar den riktiga kraschen.
Citera
2020-03-23, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AoE3#1
https://www.avanza.se/handla/certifikat.html/kop/965288/bull-silver-x10-von4

Verkar vara den bästa bullen Avanza, hittar någon en bättre bull för silver länka gärna här i tråden

Silvercert & papper har dumpat silverpriset och snart kommer det tvingas gå uppåt mot fysiska silvrets pris, man kan nog tjäna en hacka på den uppgången.

Har du någon mer info om detta? När går du in?
Citera
2020-03-23, 09:53
Medlem
Åh sluta fega, ligger med över 80% på börsen och köper in mig mer och mer med resterande 20% tills jag blir fullinvesterad, har man köpt senaste 5 åren finns det ingen anledning att inte köpa nu med, så länge det är långsiktigt!

Frågan är dock när man får sälja sina spiltan räntefond Sverige papper nu när dom infört köp&sälj stopp?
Citera
2020-03-23, 09:55
Medlem
AldoRaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sistaforsoket..
Åh sluta fega, ligger med över 80% på börsen och köper in mig mer och mer med resterande 20% tills jag blir fullinvesterad, har man köpt senaste 5 åren finns det ingen anledning att inte köpa nu med, så länge det är långsiktigt!

Frågan är dock när man får sälja sina spiltan räntefond Sverige papper nu när dom infört köp&sälj stopp?

På vilket sätt är det fegt att avvakta när omvärlden är kaotisk på alla sätt?
Citera
2020-03-23, 09:55
Medlem
OldFashioneds avatar
Jag väntar, det här har bara börjat. Vaccin är flera månader bort, flockimmunitet likaså.
Citera
2020-03-23, 09:58
Medlem
Hur agerar ni? För mig ser allt plötsligt dyrt ut men kom gärna med tips på trading.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in