2020-03-21, 20:58
Medlem
fitz-humes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Alltså,,, Maximes hästkäft och häst-garv...

FAttar hon inte att det är DET killarna tröttnar på? hennes OÄNDLIGT skämtande och garvande med öppen hästkäft? När hon vet att hon har hästkäft, borde hon inte veta bättre och tagga ner sitt uppvisande av den?

Man riktigt ser hur killen börjar krypa ihop av fasa när hon spinner vidare på sina egna torra skämt, och sen tar sats, sträcker fram halsen och vecklar ut häst-tandköttet för att tillslut krystar fram ett oändligt vidrigt hästgnägg som aldrig tycks ta slut.

Ush alltså

Inte gör hennes ihopklämda ögon utspelet mer överkomligt heller!
Ser ju helt korkad ut!
Vidrig brud. Som inte fattar bättre att hon borde dölja sitt mest motbjudande drag.
Hon tvingar den upp i ansiktet på killen istället!!

Jag störde mig också på Maxime och hennes ideliga konstlade skratt. Hennes skämtande om pungar och kukar känns okvinnligt och besvärande. Vad försöker hon bevisa med detta? Trots detta är just detta par det som har bäst förutsättningar att lyckas denna säsong. Det visar än en gång hur illa paren matchas i denna fiaskoserie, säsong efter säsong. Och ändå tittar vi på det...
Citera
2020-03-21, 22:22
Medlem
SvaMp_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag störde mig också på Maxime och hennes ideliga konstlade skratt. Hennes skämtande om pungar och kukar känns okvinnligt och besvärande. Vad försöker hon bevisa med detta? Trots detta är just detta par det som har bäst förutsättningar att lyckas denna säsong. Det visar än en gång hur illa paren matchas i denna fiaskoserie, säsong efter säsong. Och ändå tittar vi på det...

Kanske just därför

Stör mig också på de sk "experterna" som ska ta två vilt skilda människor o plötsligt få dem att bli livspartners, som om det fanns nått från början mellan dem. En sak om det är ett par från början.
Citera
2020-03-21, 23:22
Medlem
Zisselas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvaMp_
Kanske just därför

Stör mig också på de sk "experterna" som ska ta två vilt skilda människor o plötsligt få dem att bli livspartners, som om det fanns nått från början mellan dem. En sak om det är ett par från början.

I de amerikanska och australiensiska versionerna lyckas experterna MYCKET bättre. Där verkar paren dock också få mer stöd på vägen.
Citera
2020-03-22, 02:13
Medlem
baron-brazils avatar
ALBIN & ELINA:
Albin är ju en intelligent, avslappnad & intressant person med aura som skriker trygghet.
Helt klart en själslig och härlig grabb!

Elina är typexemplet på karriärist med sjukt kontrollbehov, osäkerhet, egoism & en fullständigt tom personlighet.
En sån kvinna som dirigerar dig konstant, allt från vad du ska tycka, vad du ska säga eller hur du ska knulla henne.
Usch!
Citera
2020-03-22, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Elina är typexemplet på karriärist med sjukt kontrollbehov, osäkerhet, egoism & en fullständigt tom personlighet.
En sån kvinna som dirigerar dig konstant, allt från vad du ska tycka, vad du ska säga eller hur du ska knulla henne.
Usch!
En kvinna med ett eget liv och egna åsikter alltså, inte som många andra som bara dansar efter gubbens pipa. Jag gillar henne.
Citera
2020-03-22, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume

Ja, mycket pungsnack hela tiden, är det ett tecken på osäkerhet eller vad...?
Citera
2020-03-22, 09:58
Medlem
RedXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av y-fronten

Kan vara så. Kan också vara ett tecken på att producenterna anser pungskämten vara tillräckligt ”bra tv” för att behålla dem när ett helt dygn ska klippas ner till tre minuter.
Citera
2020-03-22, 11:00
Medlem
Zisselas avatar
Citat:

Är inte det utifrån den bröllopspresent de fick med tips om att kittla pungen? De är ju så nya som par så de vevar väl de gemensamma skämt de har...
Senast redigerad av Zissela 2020-03-22 kl. 11:00. Anledning: Autocorrect
Citera
2020-03-22, 12:31
Medlem
spückos avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Kan vara så. Kan också vara ett tecken på att producenterna anser pungskämten vara tillräckligt ”bra tv” för att behålla dem när ett helt dygn ska klippas ner till tre minuter.

Citat:
Ursprungligen postat av Zissela
Är inte det utifrån den bröllopspresent de fick med tips om att kittla pungen? De är ju så nya som par så de vevar väl de gemensamma skämt de har...

Så mycket var det väl inte? Som sagt, det var ju bröllopspresenten de diskuterade då och gjorde en skämtsam grej av, och detta snack kanske fick lite extra mycket tv-tid som därför fick det att verka som att det var "pungsnack hela tiden".
Citera
2020-03-22, 19:10
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MajorRuffel
Tycker faktiskt tvärtom, det vore bättre om SVT kunde hyra en helt neutral lägenhet till varje par så att de kunde börja på noll. Det normala när man gifter sig är ju att man har en bostad som passar för ett gift par. Nu måste en person tränga sig in hos den andre vilket faktiskt inte är det normala för två personer som annars hade bestämt sig för att gifta sig med varandra.

Jag tror inte att Jacob hade möjlighet att hitta något annat heller. Jag vet att han haft en etta i Vastastan för sex år sedan och den har han nog inte sålt när han flyttade till Malta och sedan till Georgien. Däremot är den säkert uthyrd eftersom det kanske inte var helt planerat att han skulle komma med i programmet. Det är nog troligare att han tog tjänstledigt för att spela in programmet.

Det kan för honom vara jobbigt att komma tillbaka till Sverige och tvingas flytta in hos sina föräldrar eller hos henne när man genom sitt yrke ger intryck av att vara framgångsrik. Därför var det nog sannolikt det bästa valet att hyra en lägenhet.
Citera
2020-03-22, 22:25
Medlem
baron-brazils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hmacy
En kvinna med ett eget liv och egna åsikter alltså, inte som många andra som bara dansar efter gubbens pipa. Jag gillar henne.

Vad skiljer henne från andra kvinnor som går på gym, har katter & beter sig otrevligt och egoistiskt mot andra för att slippa känna sig sårbar?
Ingenting

Det enda bra med henne är hennes bruna ögon och smiskvänliga röv!
Citera
2020-03-22, 22:36
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baron-brazil
Vad skiljer henne från andra kvinnor som går på gym, har katter & beter sig otrevligt och egoistiskt mot andra för att slippa känna sig sårbar?
Ingenting

Titta i avsnitt 3, 12.52 när de kommer in i hennes lägenhet. En sanitär katastrof, med två äckligt fula nakenkatter, sönderriven soffa vid armstödet och superäckligt. Hur kan man vilja leva så?

Normala tjejer brukar ha lite större krav på fräschhet i sina lägenheter trots kattdjur.

Hon verkar vara stolt över sin gravidmage (för att hon tränat sig till den?) också. En upptränad "gravidmage" med muskler? Men den är lika ful oavsett muskler eller fett.

Sen alla wt-tatueringar ihop med rosa hår tyder på ypperligt dålig smak.
Senast redigerad av dialektiker 2020-03-22 kl. 22:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in