2019-04-10, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robbisen
Beställde hem en gubbe av denna.
Inget välmående, lite nojja, röster i huvudet efter en stor dos.

Kan väl funka om man lämnar pissprov (inget utslag) och blandar med alkohol eller någon benso.

Första PV jag testat och en fråga till er som tagit mkt PV. Har alla PV liknande rus som denna?

Du köpte nog den med sämst effekt och mest psykos. Baserar det påvad jag läst. Är ingen veteran i PV klubben.
Citera
2019-04-19, 03:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Robbisen
Beställde hem en gubbe av denna.
Inget välmående, lite nojja, röster i huvudet efter en stor dos.

Kan väl funka om man lämnar pissprov (inget utslag) och blandar med alkohol eller någon benso.

Första PV jag testat och en fråga till er som tagit mkt PV. Har alla PV liknande rus som denna?
Hur intog du det?

EDIT: Enligt min erfarenhet (som jag tror namnts tidigare i traden), sa ar denna skit forutom vid IV-bruk. Lyckas man fa i sig en hel losning av cirka 75-150mg av denna IV slar det pa som satan kan jag faktiskt intyga, men alla andra satt att inta denna suger verkligen rov och ar rent sloseri. Aven IV ar sjuuukt riskabelt da det bildar stora och valdigt farliga sar vid en eventuell miss.
Senast redigerad av xiz 2019-04-19 kl. 03:43.
Citera
2019-05-04, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xiz
Hur intog du det?

EDIT: Enligt min erfarenhet (som jag tror namnts tidigare i traden), sa ar denna skit forutom vid IV-bruk. Lyckas man fa i sig en hel losning av cirka 75-150mg av denna IV slar det pa som satan kan jag faktiskt intyga, men alla andra satt att inta denna suger verkligen rov och ar rent sloseri. Aven IV ar sjuuukt riskabelt da det bildar stora och valdigt farliga sar vid en eventuell miss.

Jag har endast tagit denna IV. Men gillade endast skjutsen, men fick inget direkt välmående
Citera
2019-05-05, 23:22
Medlem
mrdrutts avatar
4f-pvp är helt ok om bra batch,men bra 3f-pvp är å andra sidan flera snäpp bättre och dessutom är den bättre lämpad för vapo
4cl-pvp gillade jag verkligen inte och saknar den push som 4f-pvp ändå kan erbjuda smaken är i mitt tycke rätt så viktig , förutom egenskaperna/effekten osv,och denna smakar verkligen illa och gav iallafall inte mig önskad effekt..inget välmående...avråder
Citera
2019-05-07, 13:02
Bannlyst
Denna kan vara något av det jävligaste jag snorat i mig. Absolut i klass med svedan 2C-B ger men denna lämnar sår i näsan också vilket är mindre kul. Ganska skön stimulans men ingen push direkt. Nojjan var inte alls farlig om man jämför med bra a-pihp utöver de helt legita nojjan kring hur usel blodcirkulationen blir. Första dagen fick jag bara i mig små doser 10mg då och då i näsan men dagen efter kunde jag snora i mig runt 100mg direkt och då får man effekt. Men det finns helt klart bättre pv där ute.
Citera
2019-06-10, 13:22
Medlem
Denna tyckte jag om när aromer hade den för typ 2-3 år sen, men verkar inte vara nån hit att köpa den där den finns nu....
Citera
2019-06-10, 19:46
Bannlyst
Drog iväg en order på 1g av denna men fick ingen bekräftelse. Någon som beställt sista tiden från hc?
Citera
2019-09-05, 23:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lee Sterling
Röka på folie, rövpanna.
Att ta dom här pyravalonerna via munnen är rent slöseri.
Har dock ej provat 4-cl-pvp bör påpekas.

Ingen annan som provat rövpanna på 4-cl-pvp? hazards batch?
Citera
2019-09-13, 18:01
Medlem
4cl pvp smakar apa och har liten funktion, däremot hade A..... något som hette 4cl php en gång i tiden som var kanonbra. Säg gärna till om ni ramlar över det 😀
Citera
2020-01-07, 23:07
Medlem
Hur ör kvaliten på den som finns inrikes nu? Förklara gärna rus, dosering, intagssätt och om den går att jämföra med någon annan pv.. Mvh
Citera
2020-01-08, 09:38
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iloveyouiggy
Du köpte nog den med sämst effekt och mest psykos. Baserar det påvad jag läst. Är ingen veteran i PV klubben.
+1
Testa 3f istället . Woop wooop 😎
Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2020-03-22, 22:17
Medlem
snusaren92s avatar
Ja ger upp att läsa hela denna tråd kan någon citera mig.
Som vet hur denna är.
Hjärna flera stycken.
Asså blir ma. Kåt av denna tycker ni denna går att gemföra med 3F-pvp ?
Sen undrar man ju liksom hur det psychiska är mår man bra kan man tex sova äta.
Känns det som den sliter oerhört
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in