2007-05-07, 21:07
Medlem
Jag fattar inte hur jag har kunnat missa den bloggen? Jag SMS:ade in 20 spänn efter 30 minuters läsande.

Varför tänkte inte Linda Skugge på det där för? Då hade hon kunnat dra in stålar från sina fans som plåster på såren för alla "hat-attacker" som gjorde att hon la ner skiten.
Citera
2007-05-10, 09:31
Bannlyst
Det tog åtta vardagar att nå det mål jag satte upp i frustration den 26 april.
367 personer har visat sin uppskattning med 100.051 kr.

http://www.erixon.com/2/blogg070513.htm#25

Kanske kan fungera som en morot för andra att driva kvalitetsbloggar?
Citera
2007-05-10, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vallerallekalle
Varför tänkte inte Linda Skugge på det där för? Då hade hon kunnat dra in stålar från sina fans som plåster på såren för alla "hat-attacker" som gjorde att hon la ner skiten.

Hon hade nån betalgrej för medlemmar i början på lindaskugge.se vill jag minnas, tror man kom åt nån "mammablogg" då. Verkar vara borttaget nu. Det gick kanske inte så bra att sälja skräp som hon hoppats.
Citera
2007-05-10, 10:40
Medlem
Androass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Från bloggen
Onsdag 2007-05-09 / 23.40 länk
TV4 KVÄLLSÖPPET OM KLASSKAMP OCH MED MIG. Torsdagkväll blir det en ideologisk urladdning på temat Är folkhemmet mer delat än någonsin?

Ska försöka finna nya svar på denna eviga fråga.
Detta kommer bli grymt intressant!

Ikväll 22:35 på TV4!
Citera
2007-05-10, 10:51
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Faan vad alla bloggar, hatar bloggar.. 99% av alla bloggar är trams och för att leta fram de 1% som verkligen är bra så måste man säkert spendera alldeles för mkt tid.. Nu skämtar jag inte men jag tror inte bloggandet kommer hålla i sig, visst folk har sagt att internet är en fluga, sms är en fluga osv men när det gäller bloggande så tror jag faktiskt att det är så. Jag må vara en bitter människa men det kommer bli så..
Citera
2007-05-10, 10:57
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fourt
Hon hade nån betalgrej för medlemmar i början på lindaskugge.se vill jag minnas, tror man kom åt nån "mammablogg" då. Verkar vara borttaget nu. Det gick kanske inte så bra att sälja skräp som hon hoppats.

Just det , go figure varför ingen ville betala och faktumet att hon la ner..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in