2020-03-22, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Dom har tagit bort klippet på när Amilia får massa elstötar ifrån hemsidan nu.. Ville ju åtnjuta det ögonblicket igen.
Majoriteten reagerade med skratt-smiley på klippet, ca 85% så de ville väl inte hon skulle se det sen.

Vad tror vi då, stannar Sami?
2020-03-22, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Hon har varit fruktansvärt aktiv idag. Brände säkert tvåsiffrigt med kalorier när hon tog sig från sängen-soffan tur och retur efter 3 timmars övertalning av Lennie. Märks att hon är en gammal elitidrottare!

Haha var hon inte fd. boxare enligt egen utsago?
Tänker mig att hon måste kollapsat efter 2 minuter in i uppvärmningen.
Antar hon boxats inom seniorerna 60+ på den lokala boxningsklubben, för allt annat är omöjligt i min värld. Aldrig sett en sån lealös människa i hela mitt liv.
2020-03-22, 18:26
Medlem
sami sa nyss "förr eller senare" hoppsan, bb har slantat upp stålar.
2020-03-22, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja typ, sami och negern, samt blåval är grisigast och jobbigast, jag klarar inte smaskljudet!

Detsamma, det är naturligtvis tråkigt, men så länge det är rull på big brother och i tråden så stannar jag!

Härligt att höra!

Ja altså jag hade inte klarat av en sekund att äta med vissa där inne, hade fått kolla ner i tallriken för att öht klara av o få i mig nåt.
2020-03-22, 18:27
Medlem
Zingo2s avatar
Daniel blir drygare och drygare, tyvärr.
Åker han imorgon, så går Sami också. Det har Daniel fixat, tyvärr. Synd.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Oduglig jävel dock, sämst på tävlingar, sågar som ett miffo, smaskar som fasen, lågt iq m.m
Har några Smask bilder på Amilia när hon äter. ska dumpa upp dom strax.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Majoriteten reagerade med skratt-smiley på klippet, ca 85% så de ville väl inte hon skulle se det sen.

Någon borde spelat in klippet o låta den sprida som en löpeld när hon väl rullar ut huvudet före, frågan är bara när?
2020-03-22, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn

Glasman sa att han tror att han åker ut imorgon och då svarade Sami att åker du ut imorgon så kommer jag efter. Förr eller senare.
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Viten? Hur tänker du? Måste väl stå var och en fritt att lämna om dess önskar, allt annat vore orimligt.

Inte säkert när det gäller de här c-kändisarna och influencer-wannabee:na! Produktionen måste ju kunna gardera sig med något om divorna får för sig att lämna. Annars är de dumma i huvudet. Nu lät det ju dessutom som att de INTE kommer gå frivilligt utan vänta på Glasets eventuella utgång?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Härligt att höra!

Ja altså jag hade inte klarat av en sekund att äta med vissa där inne, hade fått kolla ner i tallriken för att öht klara av o få i mig nåt.
Jag hade helt ärligt satt mig i soffan eller vid spisen, aldrig att jag skulle käka vid ett bord med idioter
2020-03-22, 18:31
Medlem
Lunatics avatar
Glasman hotar sig kvar med hjälp av Sami.
Hänger löst och lipar, dryg jävel.
Hatar Fjantman
2020-03-22, 18:32
Medlem
Amilia: -Jag kommer bli en atombomb när jag dör.

We believe you.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in