2020-03-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plogbil
Hade varit kul att se vad som sas när Sami var i bikten.
Han kom ut och var helt plötsligt väldigt peppad och en jävla massa energi och inget surr om att lämna längre.
Slantade BB upp 500k eller?
Ja han känns mer positivare och gladare, imorse var han fett depp, däremot 500k kanske är lite överdrift, men 200-250k skulle jag absolut tro, oavsett utgång
2020-03-22, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Skulle inte Glas lämna?
BB har förmodligen bett han tänk om o ge det en chans till / erbjudit pengar för att stanna, han verkar som sami mer positiv och fått lovord att saker o ting kommer fixas
2020-03-22, 17:54
Medlem
Har Sami fått använda sitt gyllene liftkort än? Vad fan nu det innebar ens
2020-03-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja han känns mer positivare och gladare, imorse var han fett depp, däremot 500k kanske är lite överdrift, men 200-250k skulle jag absolut tro, oavsett utgång

När fan var han i bikten? Blev han kallad?
2020-03-22, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Har Sami fått använda sitt gyllene liftkort än? Vad fan nu det innebar ens
Var det inte bara att han satt säkert den veckan?
2020-03-22, 17:56
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Tidigare för ett par timmar sedan. Efter det har han fått en riktig boost.
2020-03-22, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tidigare för ett par timmar sedan. Efter det har han fått en riktig boost.

Jävlar! Vad skönt
Medlem
Citat:
De har båda varit i bikten 3-5 ggr idag
Medlem
Har Amilia kommit in i duschen ännu?
2020-03-22, 18:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Tack för uppskattningen! Schysst att få ett svar när man lägger ner lite tid

Jag känner att just nu händer allt väldigt snabbt och BB jobbar på någon slags lösning. Ett är ju säkert och det är att varken man gilllar Sami eller inte så är han onekligen populärast bland deltagare i samtliga grupper. Det är fakta och går inte att snacka bort.
Det andra är att han tack vare Frida och Philip också är medveten om det.
Det svåra är just nu hur han själv resonerar. Känner han att "fan" jag kör i 60 dagar till och millen är min och då blir jag skuldfri eller "fan" jag skiter i millen och lämnar skutan.

Varje gång han får TV tid ökar hans popularitet för han är ett original där dom andra blir färglösa och grå.
Och det saknar betydelse om man gillar honom eller inte. Han går helt enkelt hem hos de stora massorna.

Intressant är hur BB agerar imorgon. Många menar att Mergim kan få immunitet från makten medan andra säger tvärtom. BB svarar kryptiskt om att "han kan räddas" på Instagram. Jag såg ett inlägg på Instagram på ett enda ställe där en person frågade om han kunde räddas av makten och BB svarade "ja". Men på hundra andra som ställer samma fråga är svaret han "kan räddas imorgon" alltså helt på tvären av hur man vill ha svaret.

För min del är det olyckligt att kunna bli räddad av makten. Makten är endast en tävling bland många som kan ställa till ganska orättvist resultat. Det betyder ju indirekt och uppmanar till att helt skita och ignorera tävlingar bara för att man sitter i rätt grupp och blir räddad gång på gång. Makten kännas mer som att man egentligen väljer den som mest förtjänar den och har man ställt upp på varenda tävling och kämpat hela veckan borde det premieras i första läget och sedan kompisröstning. Därför känns det att den som inte vill delta i något överhuvudtaget bör sitta autonominerad och makten delas ut till antingen en kompis eller den man tycker förtjänar den.

En sista spekulation. Den här veckan har varit mycket otydlig bl.a i när man skulle lägga sin röst på vem som skulle stå staty och att det var en immunitetstävling. Det andra otydliga är vad som egentligen gäller när man redan sitter löst skiter i en tävling och därefter sitter löst på nytt. Man sitter alltså dubbellöst. Först antog alla i huset att han kommer att sitta autonominerad men sedan ändrar sin uppfattning efter bikten.

Vad händer egentligen i den jävla bikten. Man får aldrig se eller höra något om hur de resonerar.
Fan vad långt detta blev. Men behövde skriva av mig antar jag
Bra skriver. Första långa inlägget jag orkat läsa.👍
2020-03-22, 18:01
Medlem
Moderat-fettot sitter som vanligt, först vid matbordet och väntar på att bli servad.
Att dom andra ens går med på detta
2020-03-22, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
BB har förmodligen bett han tänk om o ge det en chans till / erbjudit pengar för att stanna, han verkar som sami mer positiv och fått lovord att saker o ting kommer fixas

Härligt att höra och härligt att du är kvar. Dom flesta har lämnat oss eventuellt blivit avstängda

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in