Jag tror inte han skulle misstrivas så mycket om han blev av med Glasman. Han har varit under Glasmans manipulation och omedvetet inte varit så fri. Man ser hur bra han mår utan Glasman vid sin sida.
Det är tvärtom. Tack vare Glasmans övertalning så är Sami kvar. Han har hela tiden velat lämna. Senast var ju när Glasman övertalade produktionen i bikten att han skulle få sova i annexet för att han mår dåligt pga dålig sömn. Och det är det värsta Sami vet, att inte få sin sömn.
Glasman har VERKLIGEN ingen aning om hur man behandlar en kvinna. Han ger Julia INGENTING. Ingen uppmärksamhet alls, tar inte på henne om inte hon gör det först. Hon får ge honom allt.
Tönt!
Det är tvärtom. Tack vare Glasmans övertalning så är Sami kvar. Han har hela tiden velat lämna. Senast var ju när Glasman övertalade produktionen i bikten att han skulle få sova i annexet för att han mår dåligt pga dålig sömn. Och det är det värsta Sami vet, att inte få sin sömn.
Ja men nu när Glasman vill lämna så försöker han ju inte få Sami att stanna och kriga för miljonen.
Förstör inte mitt önsketänkande om att det var samma kammjävel som vilat mellan skinkorna på Sami.
Bara synen att se Rimmet ivrigt slicka i sig e-colibakterier gör mig lycklig i hela själen.