2020-03-22, 00:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Scenario: Glasman lämnar på måndag. Sami ska gå ut på tisdag. Upptäcker att det är ganska najs att umgås med Lennie och de andra fram till tisdagen. Lite psyksnack med produktionen. Han bestämmer sig för att stanna iallafall.

Alla scenarion är möjliga, men det skulle vara mycket osannolikt. Han sade precis för en kvart sedan i sovrum 1 att han lämnar.
2020-03-22, 00:38
Medlem
tuffkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Han slog bort Julias arm under en fest så hon började gråta, kanske av chock (känslig eller inte) en man höjer inte armen och slår definitivt inte en kvinna oavsett vad och igår slog han sjöodjuret med en toffla relativt hårt mot huvudet, flertalet gånger.[/i]

Men lugn nu din jävla tönt. "En man höjer inte armen..", han viftade bort hennes arm när hon betedde sig störigt och hon började lipa för att hon är en känslig tjej med mentala problem. Sluta sprid lögner.
2020-03-22, 00:39
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
BB har redan tappat nästan 100k tittare sedan starten.
Invigningen på TV4 Prime Time drog 490k tittare.
Sedan hade sjuan runt 250k varje dag.
Nu ligger de på mellan 100 och 150k om dagen.
Redan Prime Time kallades dör fiasko i Aftonbladet.
Nu är det katastrofala siffror.

Tror de har förlorat dels på att allt är förbjudet men också att det inte är publik vid livesändningarna längre. Man vinner publik genom att ha interaktion. Väldigt dåligt drag av produktionen.
Medlem
Bulletzs avatar
Kolla sovrum 2.. Någon av dessa fjollor är vinnaren av bb2020 ifall "rainbow" drar. Låt det sjunka in.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Vilka töntar. De känner inte ens varandra. De kommer se varandra som helt andra personer när de kommer ut från huset.

Töntar eller inte de orkar inte med mer skrik som på mellanstadiet.
Castingen har kritiserats hårt av samtliga inklusive pressen.
2020-03-22, 00:40
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Vilka töntar. De känner inte ens varandra. De kommer se varandra som helt andra personer när de kommer ut från huset.
Jag tror inte det. Dom kommer känna varandra för resten av livet tror jag. Precis som Alex och Peter i BB 2002.
2020-03-22, 00:40
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Scenario: Glasman lämnar på måndag. Sami ska gå ut på tisdag. Upptäcker att det är ganska najs att umgås med Lennie och de andra fram till tisdagen. Lite psyksnack med produktionen. Han bestämmer sig för att stanna iallafall.

vill prenumerera på detta scenario, jag kan betala nästan vad som helst

(utom pengar)
2020-03-22, 00:41
Medlem
foxieroxies avatar
När Julia kommer ut ur huset och ser Glasman med andra ögon så kommer hon spy. Hon kommer inte fatta vad hon såg hos honom.
2020-03-22, 00:41
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Inte om Sami stannar. Jag tror faktiskt att Jullan skulle stanna även om både Glasman och Sami drar.
Hon borde göra det, för då får hon alla deras röster.
2020-03-22, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Kolla sovrum 2.. Någon av dessa fjollor är vinnaren av bb2020 ifall "rainbow" drar. Låt det sjunka in.
Lennie kommer vinna isf. Vi för hoppas på Julia men hon har nog ingen promille chans.
Medlem
"Kommer du sakna mig?"
"Som fan
"Kommer du sakna Sami"
"Mm"
"Najs"

Wow. Så djup han är. Filosofen Glasman.
Medlem
Sami inse att du är det tredje hjulet och stanna kvar.

Följ inte sektledaren Glasman in i lejonkulan, va stark nu Sami.
Skulle du hoppa från ett stup om Glasman bad dig om det? Sliter av mig håret snart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in