2020-03-21, 23:56
Medlem
brajzillas avatar
Frida bor väl även i Oslo och har ett så stort späckhuggararsle då kan man väl bara ana att fittan hennes luktar som en skithusdörr på en fiskebåt också!

ser det framför mig: ligger och läser Marx och släpper sig med en halv knäckebröds macka med makrill mellan hängpukorna...
2020-03-21, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är tänkt så.

Dom kanske drar inatt!! 💪🏻
2020-03-21, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Det är tänkt så.

Vet du vilka som är i det andra rummet? Känner mig som en Amalia och orkar inte gå upp och bläddra mellan kamerorna i ipaden.
Jassa nämnde att glas och Jullan ska knulla ikväll enligt deras egen utsago
2020-03-21, 23:57
Medlem
foxieroxies avatar
Nu när Frida är Rainbow så måste de berätta att det är över med Rainbow enligt Glasman. Uppmärksamma hur Glasman hela tiden leder de som är inblandade i diskussionen åt vilket håll han vill.
2020-03-21, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Nu när Frida är Rainbow så måste de berätta att det är över med Rainbow enligt Glasman. Uppmärksamma hur Glasman hela tiden leder de som är inblandade i diskussionen åt vilket håll han vill.

Sekunden jag läste det, kläckte han skiten.
2020-03-21, 23:59
Medlem
foxieroxies avatar
Kom Martin in precis när de skulle berätta för Frida?
2020-03-21, 23:59
Medlem
Denna Glasman kunde varit en av sektledarna i Knutby då det begav sig
2020-03-22, 00:00
Medlem
Lunatics avatar
Frida kan gott järna ersätta Jassa i rainbow
2020-03-22, 00:00
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av glasspakke
Du har rätt!
Vad finns det ens att jiddra om? Man målar teckningar och får halsa en cider på 4%..(även om mergim bara fuktar läpparna som täcker den inopererade tandraden).
Nu är vi på nivå med barn/ungdoms-television Där allt utöver fastlödda PK riktlinjer censureras..

Jag det var ju kul första veckan. Efter sex veckor med exakt samma sak och skrik är det endast jobbigt. Det enda positiva, tycker jag, är att Amelia är egentligen ganska kul och rolig efter att Anty åkte. Jag vet att Amelia inte är omtyckt men jag har under tiden sett schyssta sidor hos henne.
2020-03-22, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jakethedrake
Kan hon sluta skratta eller

Byt till sovrum 2 då om det är bättre med gnäll hela jävla tiden ist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Frida bor väl även i Oslo och har ett så stort späckhuggararsle då kan man väl bara ana att fittan hennes luktar som en skithusdörr på en fiskebåt också!

ser det framför mig: ligger och läser Marx och släpper sig med en halv knäckebröds macka med makrill mellan hängpukorna...

Du får aldrig lämna oss, denna fantastiska läsning du skämmer bort oss med, gör så att jag lever 10 år längre - minst. Tack.
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Jag gillade inte Kim men fattar inte varför han fick lämna. hon som pratade med Kim då och fick lämna fattar jag som sa "Jag hatar judar"
Visst Kim sa "hon är ju Jude".
Men det är fan värre att säga Hora, Hund..m.m

Javisst är det värre. Upprepade gånger dessutom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in