2020-03-21, 22:53
Medlem
Nej nu är jag trött på det här..fortsättning följer..sov gott
2020-03-21, 22:54
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Glasman: Sami, jag tror att vi drar.
Glasman: Men jag skulle vilja att vi går ut ihop. Vi kan sälja in det.
Sami: Men vi får inte:
Glasman: 24 timmar.
Sami verkar tveksam.
Och nu säger han att han kan stanna en, eller kanske två (kanske resten av tiden om han får va kvar) veckor till.
Hoppas Sami är bright enough och stannar, han kan fira Julia och gå efter det om han inte kan va utan daniel därinne.
2020-03-21, 22:54
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Mmm. Fult fejs, ful personlighet.
Fatta att kombinera de två egenskaperna...
2020-03-21, 22:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Glasman säger han ska dra. Sami hakar på. Sami går först. Glasman ångrar sig och hugger Sami i ryggen

Det är ju shit the same, Glasman har ju ingen chans, hur höga tankar han än må ha om sig själv och efter en sån grej kommer han ju ha noll sympatier från någon. Väljer Sami att lämna lär han redan vara informerad om att det vore oklokt o då går han för att han är så jävla less att han skiter i vilket. Förstår honom.
2020-03-21, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
aa jävla bebis är han.
Synd att han har dragitt ner Sami totalt. och trissar Sami att dra pga att Glasis sitter löst
Mmm.
Hörde nu i S1 att Glas försökte få Sami att dra på måndag. "Vi sticker."
Sami tvekade och sa varken ja eller nej.
Hoppas Glas drar och Sami stannar. Sami verkade ha kul igår utan fylle-glas.
Medlem
__Alez__s avatar
Sami det är inget att komma ut till nu ändå. Kamma hem degen först.
Medlem
Men för h-vete Sami och Julia. Slå näven i bordet och be Glasman dra.
Likadant bör sägas till Amilia av dom som hänger med henne.

Jag förstår inte att folk i huset har så förbannat svårt för att bita ifrån.
Glasman och Amilia är bara så förbannat manipulerande och jag förstår verkligen inte att övriga inte lyst igenom detta
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-21 kl. 23:03.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Glasman: Sami, jag tror att vi drar.
Glasman: Men jag skulle vilja att vi går ut ihop. Vi kan sälja in det.
Sami: Men vi får inte:
Glasman: 24 timmar.
Sami verkar tveksam.
Känns hemskt att se på hur en 38-årig man successivt lyckas manipulera en betydligt yngre kille till att lämna huset och lämna chansen till 1 miljon kr, bara för att den äldre herren vet om han ändå ryker på måndag. Då måste han få det att verka som att det är ett frivilligt val när det aldrig varit på tal innan förens han insåg hans popularitet har sjunkit till botten. För en vecka sen kämpade han för sitt liv för att få alla till att rösta på Bella så han kunde vara kvar. Men nu plötsligt låtsas han som att han bara är uttråkad i huset.

Stackars Sami är en godhjärtad person som inte inser han blir manipulerat bort från ett stort pris. Han och Glasman kommer säkert aldrig umgås på utsidan, kanske bara enstaka tillfällen precis när de går ut. De är i olika umgängen och har olika intressen i livet, och är på helt olika stadier i sina liv. Sami kommer förlora mest av allt på att gå ut.
Önskade någon kunde förmedla detta till honom.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Jag fattar inte. Varför är det för att bb ville att han skulle göra det? Bor det ens många blattar i Åkersberga?

Hahaha, vet inte Helt klart vill han vara en "Bad Boy". Hörde du inte snacket mellan honom och Alex i början när de pratade om att de inte var "Fuck Boy" men han sade att han inte är en "Fuck Boy".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Glassie och Sami testar corona?
Hoppas inte Glasman kommer vara med på något hörn.. det kanske Sami kommer inse.
2020-03-21, 22:57
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Riksmongo asså. Hoppas regeringen stänger igen alla restauranger och klubbar i sthlm på måndag fm.

De kan börja med Riche
2020-03-21, 22:58
Avslutad
Någon här som gillar Alex? Varför? Jag ser honom som luft, otroligt tråkig snubbe. Bombaclaaat!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in