2020-03-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Kanske för att inte Glasman är i närheten.

Låter som en trolig anledning.
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Kanske för att alla tycker att det är segt med raggartema. White trash skit.

Yeah hade hellre haft ett annat tema, men sami verkar nöjd och mer än så kan jag inte begära de sista timmarna med honom på skärmen
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Fan låt dom sticka. Sami är fan äcklig att kolla på lol. Fan vill se hans röv.

Dem sticker om dem vill, ingen kommer tvinga dem att vara kvar eller pusha dem att sticka...

Gällivarehäng är ju vackert, men den ser för ren ut, kanske slickade Juden rent röven innan festen :/
2020-03-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är han en hjälte i bygden?

OM han är, glöm ”i en annan del av köping-gänget” nu

Citat:
Ursprungligen postat av Bbblooper
En annan del av Köping alltså??

Haha ajemen
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Fånigt ändå. "Jag gick in i huset för att vinna men fick en låtsasvän. När han sade att han tänkte lämna huset följde jag med". Kommer ut ur huset för att upptäcka vilket stort stöd man hade på utsidan, tippad vinnare, och offrade det för en låtsaskompis som man inte har ett dugg gemensamt med.
Det som är lite roligt är att Glas behöver knappt miljonen, men Sami gör nog det då han är i kronofogden lol. Glas gjorde detta bara för skojs skull. Och han har en bra karriär efter. Sami kommer aldrig att bli mer känd än det här. Han är bortglömd inom några dagar. Han tänkte nog inte igenom detta så väl. Att han kan bli lurad av Glas så lätt säger mycket om hans svaga mentalitet, nog varför han var med i vitmaktsrörelsen.
Bannlyst
Nu är det facebook i tråden igen, tittar in senare.
2020-03-21, 21:00
Medlem
Tycker ändå att Amolia förtjänar en stående ovation samt eloge för att hon orkat resa sig upp från sängen till sminkbordet under Samis ragger-kväll.

Lenny kanske kan hjälpa slusket att häva i sig bubbel så det inte blir en allt för stor kraftansträngning för stackarn, med tanke på att hon mest legat ner hela dagen (utom när middagen serverades på ett silverfat).
2020-03-21, 21:00
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Alltså hur någon skulle kunna vara fysiskt attraherad till Sami är förbryllande för mig. Fyfan vad äckligt när han visa sin ölmage, nästan kuken och hans röv. Usch.
Inte förvånad. Tror du ngn här är det?
2020-03-21, 21:01
Medlem
askungens avatar
Bara jag som tycker lennie verkar undvika mergim och är lite dryg mot honom?
Medlem
PyjamasXLs avatar
Oh Yea, Juden är med!!!
Medlem
Är grymt besviken på Glas och Jullan ikväll.
Speciellt doktor Glasarsel.

Det är DOM som borde stå omringade runt Sami som förövrigt är som ett litet barn på julafton.
2020-03-21, 21:02
Medlem
Bbbloopers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Ser gärna att Sami är kvar ett tag till. Dumt att lämna för att Glasman vill det.
Sami ha ju velat lämna i flera veckor. Helt förståeligt om han lämnar när hans bästa kompis gör det. Hade varit en skön käftsmäll mot produktionen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in