Jo jag håller med, de måste nog steppa upp när det gäller de, fortsätter man som man gjort så kommer folk lämna till slut, tror skräckvecka nästa vecka hade intresserat många
Alltså om man åker dit till huset, och skriker till Sami hur det ser ut på utsidan när han är ute och röker. Att han är tippad till vinnare osv, skulle det höras? Eller får man inte komma så nära BB-huset?
Tänkte så han fattar hur poppis han är, och kanske inte följer sin jude till vän.
Alltså det var ett förslag från mig själv, jag hoppas verkligen det! det är på tiden nu
Jaså. Ja de börjar ju bli dags. Inget kul när de är ljust ute till kl 22. Nu när de är mörkt, blir de ju perfekt. Men Produktionen slarvar väl bort de med är jag rädd, dom gör inte mkt rätt så att säga
Alltså om man åker dit till huset, och skriker till Sami hur det ser ut på utsidan när han är ute och röker. Att han är tippad till vinnare osv, skulle det höras? Eller får man inte komma så nära BB-huset?
Tänkte så han fattar hur poppis han är, och kanske inte följer sin jude till vän.
Sami skiter i pengarna om han inte vill vara kvar. är vad jag tror