2020-03-21, 18:38
Medlem
D_120s avatar
Nu när Martin har sin bandana så minns jag att han faktiskt ser bra ut. Det är otroligt hur hårfärg kan få en människa att gå från 8a till 2a o sen med bandana vända det från 2a till 7a
2020-03-21, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Fräscht av Kongo att kamma skägget vid matbordet.
Typiskt niggerbeteende, smaskar som en apa, kammar sig , påse på huvudet, usch usch usch
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon vill ha Sami kvar, det tror jag alla vill.
Juste, de blir mindre tittare, hon gör ju allt för kamerorna xD
2020-03-21, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Storstadsraggare är annorlunda än de i småstäder. Minns fredags och lördagskvällar på Avenyn i GBG i mitten av 70 talet. Det var fasen karnevalstämning varje vecka. Fina minnen där .

Ja de har jag hört talas om. Fina tider
2020-03-21, 18:44
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja de har jag hört talas om. Fina tider
Fria tider har jag hört talas om.
2020-03-21, 18:45
Medlem
bb-konto-onlys avatar
Tror ni bb har dragit ihop raggarfesten pågrund av att Sami vill lämna? Om ja, i syfte att få honom att stanna, eller avskedsfest? Om inte; för att få honom att tycka det faktiskt är kul där inne, eller pga flashback? Jag tror dem akut fixat ihop en fest dedikerad åt Sami för att han ska stanna. Vad tror ni?
2020-03-21, 18:45
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D_120
Nu när Martin har sin bandana så minns jag att han faktiskt ser bra ut. Det är otroligt hur hårfärg kan få en människa att gå från 8a till 2a o sen med bandana vända det från 2a till 7a
när han döljer 5finger forehead
2020-03-21, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Fria tider har jag hört talas om.

Fria tider är fina tider också
2020-03-21, 18:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bb-konto-only
Tror ni bb har dragit ihop raggarfesten pågrund av att Sami vill lämna? Om ja, i syfte att få honom att stanna, eller avskedsfest? Om inte; för att få honom att tycka det faktiskt är kul där inne, eller pga flashback? Jag tror dem akut fixat ihop en fest dedikerad åt Sami för att han ska stanna. Vad tror ni?

Vilken jävla grotesk avatar.
2020-03-21, 18:47
Medlem
Citat:
Så kan det vara, men de måste muta med mer än så. ger dom annexet till sami o glasman med fri tillgång till läsk och allt de vill ha så kommer de stanna.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Nä, det var bestämt innan.
Medlem
__Alez__s avatar
Har de fått reda på att det är raggarfest?
2020-03-21, 18:48
Bannlyst
Citat:

Nej, raggar-temat var bestämt redan innan Sami sa han skulle lämna.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in