2020-03-21, 18:33
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Jasse vet redan om att de ska lämna.
Hon ser inte glad ut.
2020-03-21, 18:34
Medlem
Bulletzs avatar
nej glasman, du missade ingen show igår. Den enda showen kom från dig själv!
https://streamable.com/5dskd
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av likebananas
Morsan var raggare i GBG ett tag, det var därför jag kom till när hon var 16. Säkert bak i nån Cheva Rockabilly är ju a och o för raggare, kanske lite mer för de utanför GBG, där Elvis och även rock var det som gällde.

Nice. Fina människor Raggare. Ja de e klart. Ska vara Rockabilly. Eddie Meduza och Ronny och ragge är mer för EPA lirare. Nu snackar vi riktiga Raggare
Medlem
Jag har jobbat hela dagen, och inte sett så mycket.
Har förstått att Glasman har haft ebola (bakis) hela dagen.
Har han förklarat sig för de andra om gårdagen, eller bett om ursäkt?
2020-03-21, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Hon ser inte glad ut.
Ne, undrar verkligen varför, programmet kommer ju påverkas eller så plockar de in nya xD
2020-03-21, 18:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Har spenderat ohälsosamt mycket tid härinne sedan starten och kollat i princip dygnet runt. Och det har varit mestadels kul att få gnälla, diskutera, skratta och klanka ner på programmet såväl som deltagarna här i tråden.

Men jag har sista veckan börjat tröttna rejält på huset. Skriket, gnället och all produktionsfavorisering av somliga deltagare har i princip gjort att jag gett upp programmet i sin helhet nu. Kikade in idag och ser att Glasman manipulerat Sami att lämna med honom vilket var väntat men sorgligt för jag är säker på att Sami hade stått som vinnare där i maj om han bara inte kände efter så mycket som han gör, eller lät sig dras med i den negativa Glasspiralen.

Jag kommer definitivt inte återuppta mitt tittande av BB om Sami lämnar, så vill med detta säga tack alla som förgyllt denna tråd under dessa veckor och må corona stänga huset! SORRY jag menar hoppas Lennie eller Julia vinner, och Amilia åker med huvudet före nästa omröstning!
It's been a blast you guys
Tack själv, Herpesvårta. Du är ganska rolig ibland, faktiskt. Det ska du veta innan du lämnar
2020-03-21, 18:37
Medlem
D_120s avatar
Lämnar de tre så kommer DC följa Amilia till 97% av tiden istället för det vanliga 80%

Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Går det på något sätt se klipp via en PC? Verkar inte finnas på Big Brother-sida hos Cmore.
checka Bluestacks, Andy, så kanske du kan se klipp. inte testatt dom om man kan rösta genom de också
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ne, undrar verkligen varför, programmet kommer ju påverkas eller så plockar de in nya xD
Hon vill ha Sami kvar, det tror jag alla vill.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mybell12
Jag har jobbat hela dagen, och inte sett så mycket.
Har förstått att Glasman har haft ebola (bakis) hela dagen.
Har han förklarat sig för de andra om gårdagen, eller bett om ursäkt?

Be om ursäkt för vadå?
2020-03-21, 18:38
Medlem
riskns avatar
Fräscht av Kongo att kamma skägget vid matbordet.
2020-03-21, 18:38
Medlem
likebananass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Nice. Fina människor Raggare. Ja de e klart. Ska vara Rockabilly. Eddie Meduza och Ronny och ragge är mer för EPA lirare. Nu snackar vi riktiga Raggare

Storstadsraggare är annorlunda än de i småstäder. Minns fredags och lördagskvällar på Avenyn i GBG i mitten av 70 talet. Det var fasen karnevalstämning varje vecka. Fina minnen där .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in