2020-03-21, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Vart är blåvalshelvetet?
Vart är Glasman?

Vad har jag missat?

Amilia ”tyck synd om mig” ligger och sover.
Hon har gnytt sig trött.
Senast redigerad av Tavelramskrok 2020-03-21 kl. 17:30.
2020-03-21, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavelramskrok
Amilia ”tyck synd om mig” ligger och sover.

I vanlig ordning
Men äta mat lär hon se till o göra, trots att det var hennes uppgift att hjälpa till.

Inget hade hindrat svinet att sitta på en stol och hacka lite sallad eller potatis
2020-03-21, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Unibet har inte upptäckt att Sami ska lämna, dom ger 12.00 i odds på Lennie mot 4.85 på övrga bolag
De följer väl inte programmet slaviskt xDD jag la lite pengar på lennie samt martin.
2020-03-21, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag tror att Sami kommer ångra att han lämnade när han kommer ut och ser vilket stort stöd han hade. Och i den här låtsasvärlden tror han att han och Glas är BFF men så lär det inte vara på utsidan. De verkar leva i två helt olika världar. När han upptäcker att han inte kommer hänga med Glas, gick ut för hans skull fast han var så populär och missade chansen på miljonen kommer det kännas suuuuuurt....

Är det på allvar att Sami tänker lämna? Missat en hel dags tittande av BB och har ingen ork att bläddra flera hundra sidor bakåt
2020-03-21, 17:30
Medlem
Citat:
Är det på allvar att Sami tänker lämna? Missat en hel dags tittande av BB och har ingen ork att bläddra flera hundra sidor bakåt
Han packar redan.
2020-03-21, 17:30
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:

Verkar så. Han packar nu och har varit inne i bikten och sagt att han lämnar.
2020-03-21, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahahahahah din lille jävel, I see what you did there.

Jag önskar bara att jag vore lika rolig som Philip, då skulle det kunna bli vi
Medlem
lillaflippens avatar
Jag vill verkligen inte att Sami ska lämna. Men för att se det positiva, om han gör det, är att jag kommer kunna få så mycket mer gjort i mitt liv Blir nog bara att jag kollar ytterst lite på BB sen. Om ens något.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Båda kommer att klara sig utmärkt, ihop eller ensamma.

Njut nu av köksgänget, så kan det bli snart.😀
Själv kan man göra nåt nyttigt istället för BB.
Klart som fan de kommer att göra.
Misstänker att de kommer att dra in en hel del med stålar på en kanal på tuben, Jocke kommer helt säkert att hjälpa igång dem, och kan med stor säkerhet säga att det kommer att intervjua massvis med kul och intressanta människor.
Tror fan att det är ett genidrag att pissa fake produktionen i ansiktet, allt är så jävla toppstyrt, kolla bara vad Martin sade på fyllan, han hade ju fått direktiv, vad han skulle säga och göra när han kom in. hur de styrt allt när det gäller röstningar nomineringar, senast var det fake muslimens frågor, vad de visar för klipp i sändningen, så genomskinligt.
Men nu får de betala priset.
Medlem
Jakethedrakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Jag önskar bara att jag vore lika rolig som Philip, då skulle det kunna bli vi
Det önskar vi nog alla att vi var.
Medlem
Citat:
Jag tror att Sami kommer ångra att han lämnade när han kommer ut och ser vilket stort stöd han hade. Och i den här låtsasvärlden tror han att han och Glas är BFF men så lär det inte vara på utsidan. De verkar leva i två helt olika världar. När han upptäcker att han inte kommer hänga med Glas, gick ut för hans skull fast han var så populär och missade chansen på miljonen kommer det kännas suuuuuurt....

Ja man undrar verkligen hur äkta den där vänskapen är. Glasman kan ju mycket väl knutit till sig Sami redan från början då han sett honom i andra produktioner och förstod att han lär bli en tittarfavorit.
2020-03-21, 17:32
Medlem
Trollsvanss avatar
Citat:
Verkar så. Han packar nu och har varit inne i bikten och sagt att han lämnar.

Han vek lite kläder ner tillbaka i sin låda. Han packade inte.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in