Citat:
Ursprungligen postat av
BourbonStreet
Tyvärr är han inte ensam. Dessvärre finns det många fler av hans skrot och korn. Jag blir vansinnigt arg på dessa individer!

Ja jag tror att jag blir argare än de flesta. Ville lägga upp hans mobil eller adress eftersom han vägrar svara. Han är inte hazar, jag skriver afghaner eftersom det är dem förutom pakistanier han umgås med.
Men en helt annan sak, mitt Id är spårlöst borta sedan han var här, inte har han någonsin uppvisat minsta tecken på att vara tjuvig så antagligen har det hamnat någonstans jag ännu inte letat på 🤔 men ifall att, med tanke på att han ändå saknar moral. Finns det något brott man kan begå med id-kort? Han var bara här och hostade runt, ville pussas och sedan drog han. Jag hade givetvis erbjudit honom att vara kvar. Sprang till och med ut på balkongen och skrek åt honom att gå, inte ta bussen eftersom han utsätter människor och kastade te efter honom. Han påstår att han är ett offer men har aldrig någonsin gjort något utan att ha en illvillig tanke till bråk eller göra mig arg. Antagligen kom han för att smitta mig, och hostade runt extra mycket överallt innan han var färdig. Men jag tror mer på ignorans. Ändå. Kan man på något vis använda mitt legitimation? Jag är säker på att jag lagt det på hyllan i hallen. Men minns kanske fel. Har letat överallt och halva lägenheten igenom allt. Kanske dyker upp i andra halvan.
Och ja, jag föraktar mig själv för att jag sänkte mig ner till att någonsin träffa avskrapet. Särskilt efter igår och idag. Känner liksom inte kärlek längre.