2020-03-21, 16:20
Medlem
"Se på oss vi är så riktiga, vi bryr oss inte alls om miljonen, vi ville bara bli inlåsta i ett hus med 14 andra främlingar för att vi ville ha nya vänner enbart. Vi är inte som dom andra, vi är såå goda människor"

Fyfan, GÅ UT då om det är allt ni bryr er om, ni får gå ut om ni vill och kan va vänner på utsidan.
2020-03-21, 16:21
Medlem
FarbrorAgges avatar
Rätt åt alla dumma jävlar här som har hatat Glasman och vill ha ut honom. Nu drar Sami på köpet också! Kanske även Julia. Hoppas ni är nöjda nu!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja dom har slösat 41 dagar redan, ska de bara ge upp så lätt, snacka om stolpskott... ser jag dom ute på stan blire vev, drar dom idag så åker jag o campar utanför riche

Kom ihåg att mamma har sagt att du måste vara hemma innan 22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Har dom aldrig någonsin varit. Helt sjukt att sånna som dig säger så. Dom som är uppe längst på nätterna sen start är rosa rummet, oavsett hur mycket jag hatar Mergim. Så är det bara. Dom skojar runt och tramsar sig. Sen om du gillar när dom sitter i saccosäckarna 90% av sin tid i huset eller i jacuzzin dom första tre veckorna, fine.

Kalla dom aldrig för underhållande.

Xebbish, ingen bryr sig om vad du skriver.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Har en röding på Lennie till 12x
Aha, bra odds ju. Var spelar man Unibet?
2020-03-21, 16:22
Medlem
askungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Globalisten55
BB gav Julia svåra frågor medans Kosovo Albanen fick löjligt enkla frågor Wtf BB Prod vill ha ut Julia inget snack om saken
Men vadå lätta eller svåra frågor, det va ju inte högskolefrågor precis. De kan svara från hjärtat och de andra deltagarna behöver inte veta all sanning av deras svar ändå.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Eller så håller hon på att försöka övertala dom lite sneaky
Hon kan ju inte vinna med Sami där

#OHSHITMINDBLOWN #ANASTASIAISINTHEHOUSE #SNEAKFREAK
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Kom ihåg att mamma har sagt att du måste vara hemma innan 22
Lägg ner skitsnacket ska dra sami o glasman i örat kanske även julia om hon hänkar
Medlem
kendallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Jag tycker produktionen är skyldiga att berätta mer om hur läget är utanför så de får någon rimlig chans att ta ställning om det är de vill ut till. Skulle inte tycka så andra säsonger men det är ett så extremt annorlunda läge nu att det är andra regler som gäller.

+1( x miljonen) på den. Om de visste hur livet utanför ser ut, stanna för faen.
Medlem
svepets avatar
Vad är det för imperium de tänkt skapa när de kommer ut där de tänkt tjäna miljoner? Går de ut nu kommer de snabbt vara bortglömda.
2020-03-21, 16:23
Medlem
Paulabrauns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Rätt åt alla dumma jävlar här som har hatat Glasman och vill ha ut honom. Nu drar Sami på köpet också! Kanske även Julia. Hoppas ni är nöjda nu!

Ja folk verkar vilja ha kvar psykfallet Frida, Blåvalen Amalia och fjortis-Jassa.
2020-03-21, 16:23
Medlem
Lord2Moynes avatar
Haha fan vad jag kommer garva om BB avslutas pga svepskälet " Corona " och miljonen inte delas ut till någon. Tittarsiffrorna kommer rasa nu!

Skelettmonstret kan gå tillbaka till sina skolbarn och lära sig att Stockholm ligger i Sverige och andra kluriga frågor. Blåvalen har gjort bort sig för alla som följt BB och kommer få sätta sig i karantän när hon kommer ut, men inte pga Corona. Groggludret Vicky tänker jag inte ens ta upp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in