2020-03-21, 12:58
Medlem
foxieroxies avatar
Jag har så svårt att välja vem jag vill ha ut. Helt klart vill jag ha Mergin helst kvar av de tre. Så om han inte blir räddad kommer jag rösta på honom. Men om det står mellan Glasman och Julia... Gillar ingen av dem. Kanske lutar mer åt att jag vill ha ut Glasman mer och då blir jag tvungen att rösta på Julia denna vecka.
2020-03-21, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tydligen är Glasman i bikten för att lämna - enligt Julia.
Han ligger i sin säng.
2020-03-21, 12:59
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Tydligen är Glasman i bikten för att lämna - enligt Julia. Gillar inte hur hon snackar med Jasse och framför allt Victoria!! Julia kör mycket lip service nu för att inte bli utröstad!

Tråkigt att Jass verkar gå på hennes skitsnack för hon är så glad att ha sin kompis tillbaka.
2020-03-21, 13:00
Medlem
Ut med Glasman. Sami kommer börja hänga mer med andra och börja glänsa mer än att vara negativ i Glasmans sällskap.
2020-03-21, 13:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Raggarfest ikväll alltså! Tänk att få se Amilia med häng så hela myntinkastet syns samtidigt som hon trycker en hel special iklädd skinnväst 🐳

Hoppas på en raggarfight ikväll där Julia golvar fnasket Vicky! En sak är i alla fall säker, Sami lär vara i sitt esse ikväll trots att han tråkigt nog är nykterist .

Det där myntinkastet fick vi nog av igår Det kan vara det äckligaste arslet i världen.
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Glasman tror nog också att så länge jag hänger med Sami så glider jag med.

Men vi får se till att Julia får fira sin födelsedag nästa vecka.
Ja, det har du rätt i ja. Hon fyller 30 år nästa vecka. Det kan ju bli kul att se
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Jag har så svårt att välja vem jag vill ha ut. Helt klart vill jag ha Mergin helst kvar av de tre. Så om han inte blir räddad kommer jag rösta på honom. Men om det står mellan Glasman och Julia... Gillar ingen av dem. Kanske lutar mer åt att jag vill ha ut Glasman mer och då blir jag tvungen att rösta på Julia denna vecka.
Finns ingen chans att hon räddar julia/glasman, då blir hon ovän med både martin och jasse
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Du vi såg mer än bara myntinkastet i natt så nej tack.
Kolla länken i min signatur.
Hon kommer ses i ett helt annat ljus nu när det är raggartema, haha 🐳🐳🐳🐳
Medlem
julia och jassa blir som 2 fnittriga tonårsflickor tillsammans i närheten av sami
2020-03-21, 13:02
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan
Ut med Glasman. Sami kommer börja hänga mer med andra och börja glänsa mer än att vara negativ i Glasmans sällskap.

Tydligt när han hade så roligt på festen.
Bara hoppas att de inte paktar ihop sig mot Sami, tänker mest på Victoria som snackar mycket skit om Sami.
2020-03-21, 13:02
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Samsunghassan

Jag tror att om Sami och Lennie börjar hänga så blir det inte blir mycket paktande och skitsnack iallafall. Skulle bli mycket förvånad i så fall.
2020-03-21, 13:03
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ligger juden o tycker synd om sig själv puttenutte, gravt alkoholiserad jävel
Vad, är juden alkis?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem