Citat:
Utan att outa mig för mycket kan jag säga att jag är entreprenör och involverad i ledningen i ett antal medelstora företag. Driver själv egna bolag.
Mina egna bolag överlever till augusti på eget kapital. Med checkkrediten och extrema åtgärder till december. Borde verkligen kunna klara detta,
De andra bolagen som jag inte äger men är involverad i lever de hand till mun i princip. Noll konstladskontroll och en esxkkusiv bil och en rolex när utdelningen kommer.
Det kommer tyvärr straffa sig för de individerna.
Är så innerligt lycklig att mitt affärssinne är som det är. Kommer finnas många spännande bolag att köpa upp och göra till mina när detta blåst över.
Lider med alla stackars satar som blir av med jobbet pga detta. Många bolag är så vanskötta så ni förstår inte. Hör av ner när detta blåst över på PM så behöver jag säkert folk.
Jag lider själv med alla som drabbas av detta. Att vi släppt det löst i vårt land med argumentet vanlig influensa och att bara äldre och sjuka dör för mig mörkrädd. Är dessa inger världa helt plötsligt?
Usch och fy för människor helt enkelt.
Borde nog levt i en annan tidsålder tror jag
Mina egna bolag överlever till augusti på eget kapital. Med checkkrediten och extrema åtgärder till december. Borde verkligen kunna klara detta,
De andra bolagen som jag inte äger men är involverad i lever de hand till mun i princip. Noll konstladskontroll och en esxkkusiv bil och en rolex när utdelningen kommer.
Det kommer tyvärr straffa sig för de individerna.
Är så innerligt lycklig att mitt affärssinne är som det är. Kommer finnas många spännande bolag att köpa upp och göra till mina när detta blåst över.
Lider med alla stackars satar som blir av med jobbet pga detta. Många bolag är så vanskötta så ni förstår inte. Hör av ner när detta blåst över på PM så behöver jag säkert folk.
Jag lider själv med alla som drabbas av detta. Att vi släppt det löst i vårt land med argumentet vanlig influensa och att bara äldre och sjuka dör för mig mörkrädd. Är dessa inger världa helt plötsligt?
Usch och fy för människor helt enkelt.
Borde nog levt i en annan tidsålder tror jag
Se där en entreprenör som även han förstår allvaret kring viruset och att man inte kan förminska det med att bara äldre dör och att det är en vanlig influensa. Såklart är de ekonomiska konsekvenserna hemska men inget vi i Sverige kan göra något åt eftersom det är världsmakterna som styr.
Alla glömmer såklart att nämna yngre med astma och dylikt som kan vara i riskzonen, speciellt med kollapsad vård.
Märks att du är framgångsrik!