https://www.expressen.se/nyheter/coronaviruset/blufflakare-och-halsogurus-tjanar-pengar-pa-corona/
Sinnessjukt att försöka lura människor. Kroppen har aldrig använt sig av en massa skräp för att klara sig. Tvärtom slutar den att äta, vätskeersättning är något att tänka på och paracetamol.
Absolut, jag har köpt saker själv som jag inte har susning om eftersom jag inte använder särskilt mycket normalt. Zymelin nässpray. GeloRevoice, halstabletter. MedisusAntivirus, halstabletter. Känns som hokus pokus men är åtminstone från apoteket. Sedan fiskolja som är givet för mig, sedan får forskare säga vad de vill. Och multivitamin att ta innan eller efter sjukdom. Absolut inte under tiden.
Om C-vitamin funkade skulle det knappast vara så allvarligt läge som det är. Tänk lite innan. Folk vill göra pengar nu. Och som jag meddelat, har även jag som omväxling köpt hem saker för att hoppas på viss vidgande effekt i näsa och hals. Skulle annars aldrig göra det om det inte vore pandemi.
Köp inte skit, finns typ inga som helst underlag på majoriteten av hälsokost. De döljer resultat som inte gynnar dem